• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-18 11:37:05 följande:

Såg den också och sitter på händerna, jag ska verkligen inte ha en cam.

Men bra pris!

Får ta bilen med släpvagn till Eskilstuna då
    Nä, tyvärr det blir svårt att komma loss den helgen då vi har en massa inbokat... var det nån annan härifrån väst som skulle ditåt?
  • AnPa
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:38:11 följande:
    Får ta bilen med släpvagn till Eskilstuna då
    Nä, tyvärr det blir svårt att komma loss den helgen då vi har en massa inbokat... var det nån annan härifrån väst som skulle ditåt?
    Passau ska inte med. Frk småland ska dit och har sagt att hon har plats då de tar husvagnen med men hon och passau ska inte träffas innan. Tror att frk småland nämnde något om att de korsar samma stad men visste inte om det var vid samma tidpunkt
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-18 11:42:18 följande:
    Passau ska inte med. Frk småland ska dit och har sagt att hon har plats då de tar husvagnen med men hon och passau ska inte träffas innan. Tror att frk småland nämnde något om att de korsar samma stad men visste inte om det var vid samma tidpunkt
    frk småland, pm:a dina reseplaner till mig så kanske vi kan krocka istället för att involvera passau (henne krockar jag nog med ändå)
  • passau
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:56:04 följande:

frk småland, pm:a dina reseplaner till mig så kanske vi kan krocka istället för att involvera passau (henne krockar jag nog med ändå)
    vi åker till kalmar och vimmerby den helgen, så vi åker väl nästan förbi fr S... på morgonen på fredagen...
    sen åker vi hem på måndagen...

jag kan inte svara på hur vi kör mer än via borås tror jag...
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:56:04 följande:
    Fast vi åker E4:an upp, via Jönköping och det var där jag trodde att Passau och jag möjligen kunde korsa väg. Tyvärr verkar det skilja många timmar i resplanerna.
  • passau

vi åker 05 hemifrån för att vara runt 10-11 i kalmar så vi inte behöver ha ledsna barn på vägen utan hellre sovande

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 12:04:54 följande:
    Fast vi åker E4:an upp, via Jönköping och det var där jag trodde att Passau och jag möjligen kunde korsa väg. Tyvärr verkar det skilja många timmar i resplanerna.
    frk småland, kan bara ana att du bor i smålandstrakterna... närmare bestämt (pm:a om du vill)?
  • bohusbebis

egentligen verkar det enklare (om än lite läskigare) att skicka älsklingarna med posten (=280 kr)... än att involvera halva sverige m bekantskapskretsar att anpassa sina reseplaner...
    Har ev en privat "transport" på g vid midsommar. Men dit är det ju EEEEEVIGHETER.

• passau
    bohusbebis skrev 2011-05-18 12:23:08 följande:
    egentligen verkar det enklare (om än lite läskigare) att skicka älsklingarna med posten (=280 kr)... än att involvera halva sverige m bekantskapskretsar att anpassa sina reseplaner...
    Har ev en privat "transport" på g vid midsommar. Men dit är det ju EEEEEVIGHETER.

kostar posten 280?!

jag som betalade 475:- med bussgods häromdagen :-0

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11