-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Åh, vad jobbigt ni har detLeende skrev 2011-07-22 21:28:13 följande:Tack så jättemycket för tipsenKavat skrev 2011-07-22 19:56:20 följande:Leende, www.aqpunktur.se/
Skall testa det med att utesluta saker i min mat och även kolla upp henne henne i Stenungsund!
Får kolla med zasata ochså och se vad hon tyckte och hur hon gjorde
Har även problem med amningen mjölkstockningar, feber, lite mjölk mm , Så det gör ju inte saken bättre heller..
Får kompletera med ersättning nu i början med, så allting känns lite jobbigt just nu
Men är ändå såklart världens lyckligaste samtidigt
Kan det vara koliken som gör att det går dåligt med amningen nu? Det är verkligen ingen dans på rosor direkt... kanske ska passa på att njuta av mina sista 3,5 veckor istället för att längta. Så länge bebisen är i magen har man ju inga bekymmer.
En stoooor kram vill jag ge dig/er iallafall. Hoppas ni får bukt med allt snart och får njuta fullt ut i stället. -
Den som letar får svar...Leende skrev 2011-06-07 18:14:10 följande:Perfekt, då blir vi 3
allergivänligt är ju alltid bra att ha.
Min dotter är superallergisk mot ägg, sen är hon även allergisk mot banan..
Nu har hon även under 6 veckor haft glutenfri och mjölkfri kost, så det har varit jobbigt.
Var hos läkarn idag och då fick vi iallafall ge henne mjölk igen, men skall pröva glutenfritt ett tag till. Hon är ju egentligen inte alls glutenallergiker eller mjölkallergiker, men dom ville testa pga vissa omständigheter.
Vad är dina barn allergiska mot??
Skulle du eller ngn annan vilja visa (länka) till dom där krokarna man kunde ha på handtaget på bugaboo
och hänga väskan på? Har aldrig sett sånna (fast det beror väll på att jag aldrig haft sån vagn innan
"Dottern superallergisk mot ägg.." Bort med mjölk, ägg (och soja) och vitlök, lök, kål och annat gasbildande. Punkt.
-
Hej allihopa!
Vagnletandet har lagts på is tills vidare men vi får se hur det blir. Gillade den där vagnen som någon här i tråden tipsade om!?
Krypa på Olle och Olles mamma.
Och hoppas ni mammor som väntar smått får era bebisar snart! -
såg ni talade bärsele.. Ebba idag i Ergo.. Funkar fint fint -
Tack..det är nog inte koliken... Jag hade tyvärr dåligt med mjölk till dom andra barnen med och kämpade på samma sätt med amningen då med.. men jag kämpar på tills dom sista dropparna iallafall...Lindadjo skrev 2011-07-22 21:55:28 följande:Åh, vad jobbigt ni har det
Kan det vara koliken som gör att det går dåligt med amningen nu? Det är verkligen ingen dans på rosor direkt... kanske ska passa på att njuta av mina sista 3,5 veckor istället för att längta. Så länge bebisen är i magen har man ju inga bekymmer.
En stoooor kram vill jag ge dig/er iallafall. Hoppas ni får bukt med allt snart och får njuta fullt ut i stället.
Skall testa med helt mjölkfritt nu, har fått bra råd/ tips och hjälp av Kavat
Det går säkert jättebra för dig om du inte haft problem innan med amningen, men som du säger så, passa på att NJUTA den sista tiden med bebben i magen och SAMTIDIGT längta efter ert underverk som kommer
*saknar konstigt nog redan att vara gravid och få uppleva allt fantastiskt igen* -
Nej, amningen är jag inte orolig över... mer orolig för om barnet är friskt eller inte. Bara en sån sak som kolik kan man ju inte veta innan om barnet ska få eller inte.
-
Mmmm, det var jag med.. det var den värsta oron...Lindadjo skrev 2011-07-24 16:13:46 följande:Nej, amningen är jag inte orolig över... mer orolig för om barnet är friskt eller inte. Bara en sån sak som kolik kan man ju inte veta innan om barnet ska få eller inte.
Du skulle snittas va? Har du fått tid än? -
Opps, läste nu ovanför att du skulle få kejsarsnitt *blind*
-
Ja, jag har fått tid den 16 augusti, så det är inte så länge kvar nu!!!! *rädd*Leende skrev 2011-07-24 17:52:26 följande:Du skulle snittas va? Har du fått tid än?
-
Åhhhh, vad spännande ,snart får du gosa bebis dåLindadjo skrev 2011-07-24 19:29:34 följande:Ja, jag har fått tid den 16 augusti, så det är inte så länge kvar nu!!!! *rädd*
Skönt att ha ett datum iallafall, men förstår din rädsla... *kram*
*skall lägga dagen på minnet och tänka på dig extra mycket då*