• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-06 16:18:10 följande:
    I know.... vi får se, sambon blir nog tokig... fast det är han ju redan...lite
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-06 16:20:28 följande:
    I know.... vi får se, sambon blir nog tokig... fast det är han ju redan...lite
    Du får trösta dig med att efter ett par rundor till så resignerar han och gör som min, skakar lite på huudet och fortsätter med sitt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-06 16:30:02 följande:
    Du får trösta dig med att efter ett par rundor till så resignerar han och gör som min, skakar lite på huudet och fortsätter med sitt.
    jobbigt bara att man inte har körkort, då hade jag ju själv kunnat ta mig och hämta hem ljuvelerna...

Varukorgen är i alla fall på väg ner från sundsvall, den hade blivit kvar när den packades upp för att kolla att allt var med i lådan bra med vänners vänner som kan kolla vad det är för någonting som skall skickas ner, blir inte så mycket "grisen i säcken".
    Har ju blivit total blåst på en skötväska och 2 vagnsklädslar via nätet... betalat in och inga varor har kommit fram......
    vill helst inte göra så igen...
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-06 16:37:29 följande:
    jobbigt bara att man inte har körkort, då hade jag ju själv kunnat ta mig och hämta hem ljuvelerna...
    Eller hur! Min man ahr varit väldigt tålig, han har hämtat ett antal vagnar åt mig. {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland

Halloj i tråden!

Pruseluskan: Fick ditt mms imorse Inboxar dig i ärendet senare idag eller när jag hinner/orkar.

Det var en något annorlunda shoppingrunda med mormor idag då mormor blev illamående (biverkning av medicin) och fick dumpas i lägenheten och så fick jag och lilleman shoppa själva. Det blev dyrt när huvudsponsorn var sjuk {#lang_emotions_undecided}{#lang_emotions_wink}

Jag var lite galen och köpte kläder till mig själv!!! Det blev en klänning, en jeanskjol, tre toppar, två 3/4-tights och en storskjorta. Härliga somriga basplagg *glad* Till barnen köpte jag midsommarklänningen resp midsommarlinnet samt en Emil-keps på Polarn. Min man fick de beställda bilramperna från Jula

Pruseluskan: Ja, Herr Småland är i själva verket Herr Jylland

• Cs mamma

Ekorren: Ont precis i alla leder, fryser och viktuppgång låter som du skulle behöva kolla dina hormonnivåer för det låter hypotyreos. Jag har precis samma problem och mina leder skriker av smärta oavsett vikt och jag har många gånger haft tankarna på fibro själv men dom är inte där ännu utan utreder och utreder ett tag till, det finns en spec klinik för dessa kroniska smärttillstånd här i gbgområder så löser inte den vanliga läkaren det (nr 15 i ordningen tror jag) så ska jag försöka att bli remitterad dit

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-06 18:40:15 följande:
    kommer in och gnäller lite. orkar inte sitta vid datorn.. vid lunch idag har jag blivit klubbad! så trött så sovit hela dagen yr ont i hela kroppen.
    Vad menar du med klubbad? Fått sparken?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-06 17:30:39 följande:
    Halloj i tråden!Pruseluskan: Fick ditt mms imorse Inboxar dig i ärendet senare idag eller när jag hinner/orkar.Det var en något annorlunda shoppingrunda med mormor idag då mormor blev illamående (biverkning av medicin) och fick dumpas i lägenheten och så fick jag och lilleman shoppa själva. Det blev dyrt när huvudsponsorn var sjuk Jag var lite galen och köpte kläder till mig själv!!! Det blev en klänning, en jeanskjol, tre toppar, två 3/4-tights och en storskjorta. Härliga somriga basplagg *glad* Till barnen köpte jag midsommarklänningen resp midsommarlinnet samt en Emil-keps på Polarn. Min man fick de beställda bilramperna från Jula Pruseluskan: Ja, Herr Småland är i själva verket Herr Jylland
    pölsemannen även kallad
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11