• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-06 13:42:10 följande:
    passau: Jag har varit hos både kiropraktor, naprapat och vanliga massörer men det hjälper bara väldigt kortvarigt för stunden. Kanske ska ge dem en ny chans ändå beroende på vad läkaren säger på måndag då. Vore ju himla skönt om man skulle bli av med både värk, frusenhet och trötthet genom bara lite knakande i ryggen! Kul med alla nya vagnar och allt vad ni shoppar. Po.ps midsommartryck är ju så najjs, men jag gillar egentligen inte grönt och absolut inte linnen. Finns de på vanliga tröjor? Asereht: Sötis han är! Man får vända på siffrorna om man ska få Vemunds vikt däremot. Han vägde typ 8500 när han var 3 månader.. *någon som undrar varför jag har ont i rygg/axlar?* Håller förresten med dig om kläder för oss stora. Vem tusan vill gå ut i ett tantblommigt tält i sommar? Räck upp en hand! *inte jag* Tror de att man tappar all stil och smak bara för att man går upp i vikt, att allt förnuft trängs bort av fettinlagringar i hjärnan eller vad?
    han höll på med ngt kinseiskt...
    google så kanske du får mer info Ara Rohi heter han...
  • Asereht
    sarahl skrev 2010-05-06 13:59:32 följande:
    Kan detta verkligen vara möjligt. Sonen föddes ju den 11 april och jag slutade att blöda för ca 1½ vecka sedan, har haft lite färgade flytningar bara, nu blöder jag rikligt igen och funderar på om det redan är mensen eftersom jag inte helammar...
    Annars är det vanligt att avslaget avtar och nästan försvinner och sedan kommer igång lite kraftigare för att sedan avta igen och försvinna för gott. Så gjorde det för mig alla gångerna.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-06 11:42:54 följande:
    Ni minns väl att jag klagade på klädutbudet till oss som drar lite större strl? Igår var jag in på KappAhl och på deras Generous avdelning hittade jag de här "snygga" brallorna i satinmaterial. Allvarligt, skulle ni ta på er dem??? Kan tillägga att man inte hittar något liknande bland de "normala" storlekarna. Klickbar bild.
    Hängde de på pyjamasavdelningen?
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-05-06 14:55:20 följande:
    Hängde de på pyjamasavdelningen?
    Nej, men jag hoppas att någon hämta dem där och hängt dem i byxstället!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-06 11:42:54 följande:
    Ni minns väl att jag klagade på klädutbudet till oss som drar lite större strl? Igår var jag in på KappAhl och på deras Generous avdelning hittade jag de här "snygga" brallorna i satinmaterial. Allvarligt, skulle ni ta på er dem??? Kan tillägga att man inte hittar något liknande bland de "normala" storlekarna. Klickbar bild.
    ser lite ut som en clown och pyamasbralla i ett....faktiskt.
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-06 11:58:35 följande:
    Spammar på lite med bilder på nya vagnen och min snygga Urbanna väska. Bilderna ska vara klickbara och förhoppningsvis i normal tumstrl. 
    allt klär en skönhet, vilken pussmun! :-P lillgrodan! Och väskan va grym till happy-färgen. Var det röd sittdel?
  • Kavat

zasata, du frågade om my-baby, deras webshop gjordes tydligen om för jag fick mail om det nu.

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-06 15:52:33 följande:
    allt klär en skönhet, vilken pussmun! :-P lillgrodan! Och väskan va grym till happy-färgen. Var det röd sittdel?
    Väskan var faktiskt riktigt snygg till. *håller med* den kommer dessutom vara väldigt fin till bugga med sndbas och orange suffla. {#lang_emotions_sunny}

Sittdelen är röd, brightröd/ferrariröd. Jag gillar rött. Fast jag är lite sugen på en sittdel i samma färg som liggdelen. Jag gillar den med. *skadad*

Rollerbug:

www.blocket.se/kronoberg/Barnvagn_Rollerbug_Alu_Nypr_6000_26952038.htm&w=3
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11