-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Fy fabian!Kavat skrev 2010-05-05 09:58:10 följande:Mår jätte illa igen. Orkar inte mer snart, varför blir jag aldrig bra?
Hoppas att du kvicknar till snart! Hur går det för barnen, är dem krya? -
Krya på dig Kavat!
Idag skall vi åka och bada i vanlig ordning och sen är planen att jag och Maja skall följa med hennes kusiner och kolla på när de orienterar. Jag har nämligen fått för mig att orientering skulle vara något för Maja eftersom hon då får använda både benen och hjärnan, begåvning har hon i båda och hon behöver verkligen "tränas ned" för att bli av med sin överskottsenergi. Hon själv ställer sig dock tveksam till saken (allt nytt är jobbigt; de danska generna som slagit igenom) men jag hoppas på att kusinerna skall sporra henne till att ge det en chans. -
heja heja!Fröken Småland skrev 2010-05-05 11:10:25 följande:Krya på dig Kavat! Idag skall vi åka och bada i vanlig ordning och sen är planen att jag och Maja skall följa med hennes kusiner och kolla på när de orienterar. Jag har nämligen fått för mig att orientering skulle vara något för Maja eftersom hon då får använda både benen och hjärnan, begåvning har hon i båda och hon behöver verkligen "tränas ned" för att bli av med sin överskottsenergi. Hon själv ställer sig dock tveksam till saken (allt nytt är jobbigt; de danska generna som slagit igenom) men jag hoppas på att kusinerna skall sporra henne till att ge det en chans.
-
Nu mår jag lite bättre. Tack för sympatin från alla!Pruseluskan skrev 2010-05-05 10:51:06 följande:Fy fabian! Hoppas att du kvicknar till snart! Hur går det för barnen, är dem krya?
Barnen mår bra, dottern fick det aldrig, peppar peppar. Sonen mådde kasst en dag typ och sen var han hur pigg som helst. -
Herr Småland är dansk?Fröken Småland skrev 2010-05-05 11:10:25 följande:Krya på dig Kavat! Idag skall vi åka och bada i vanlig ordning och sen är planen att jag och Maja skall följa med hennes kusiner och kolla på när de orienterar. Jag har nämligen fått för mig att orientering skulle vara något för Maja eftersom hon då får använda både benen och hjärnan, begåvning har hon i båda och hon behöver verkligen "tränas ned" för att bli av med sin överskottsenergi. Hon själv ställer sig dock tveksam till saken (allt nytt är jobbigt; de danska generna som slagit igenom) men jag hoppas på att kusinerna skall sporra henne till att ge det en chans.
-
Wiiihu! *hjular in* Min vagn har anlänt!!! Så nu ska jag stressa hem och se om avi kommit
sedan hämta knodd
och ikväll när sambon kommit hem ska det hämtas hem en sprojlans ny Bee...
Min första NY vagn då jag alltid annars köper beg då jag tycker det är så mycket pengar (3ooo är absolut också mycket pengar men halva vad en ny (modell) kostar) Men denna råkar ju vara billig fast helt ny, perfa! (2009års modell)
Jag är lycklig i alla fall...
-
Pruseluskan skrev 2010-05-05 14:37:58 följande:Wiiihu! *hjular in* Min vagn har anlänt!!! Så nu ska jag stressa hem och se om avi kommit sedan hämta knodd och ikväll när sambon kommit hem ska det hämtas hem en sprojlans ny Bee... Min första NY vagn då jag alltid annars köper beg då jag tycker det är så mycket pengar (3ooo är absolut också mycket pengar men halva vad en ny (modell) kostar) Men denna råkar ju vara billig fast helt ny, perfa! (2009års modell) Jag är lycklig i alla fall...
Wiha!
-
Jag hade äntligen fått tummen ur att bestämma tyg till en sak och gått och grunnat på det ett tag och så går jag för att klippa lite. Jaha, då var det för smal bit!
Så det var bara att fundera om på nytt. Förstår ni varför det aldrig blir något sytt här hemma!
-
Asereht - Jo, jag såg att det gick att beställa därifrån men jag har hört så mycket negativt om dem. Speciellt pingping =( Sen så behöver vi den snart och dom jag pratat med har haft lång leveranstid. Förseningar etc.Så det är en risk att beställa därifrån.
Jag fick tag på en butik i Uppsala som säljer Mutsy (tyvärr)Dom skulle höra av sig ang pris och leverans. Så jag väntar bara på det nu. Som jag önska att det inte gick, har ju ställt in mig på en ny vagn.
-
Men vad hände där?Jag skulle göra ett citat av ditt inlägg Asereht, det gick sådär