-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
God morgon! Berätta, vad tycker du om din Bee?
-
morrn alla!
igår rev jag vårt ruttna staket/plank som maken aldrig får tid för och när jag lämnat S på dagis ska jag åka och köpa nytt! ett lågt staket så blir d lite mer rymd på vår "enorma" tomt...
sen får vi se om M sover duktigt i em, så kanske jag sätter upp det oxå ;) -
Heja Passau! Bra kvinna reder sig själv
-
Nä, nu sticker jag till Halmstad och köper alla plagg i hela butiken med midsommartrycket på
See ya!
-
vad för tryck?
, nu sticker jag till Halmstad och köper alla plagg i hela butiken med midsommartrycket påSee ya!
-
Ibland önskar jag att man kunde ta bort sina inlägg som på fb.
-
går inte att citera...
ase vad mnenade du? -
love it!(Fick du mitt mms?) Men saknar varukorgen, inte fått nått svar men man tycker ju att den ska ingå i orginalutförande?!, såg att det fanns att köoa löst annars...Fröken Småland skrev 2010-05-06 07:34:16 följande:God morgon! Berätta, vad tycker du om din Bee?
Men den får nog inte följa med som sommarvagn på öland då jag tycker att benen blir hängandes när hon sover....
drömmen vore en rb som sommarvagn men sambon utrykte lite missnöje "Du kan väll glädjas åt denna i 30min innan du letar ny"
Jakten is the fun shit...
Så om ni får nys om en RB till bra pris, hojta till -
wäjh, missa inte Coop(=maxi) påvägen!Fröken Småland skrev 2010-05-06 08:00:56 följande:Nä, nu sticker jag till Halmstad och köper alla plagg i hela butiken med midsommartrycket på See ya!
-
läst i kapp men hinner inte kommentera så värst, men prusse grattis till vagnen iaf.!
Nu stressar jag vidare, jobb, skola mm. fram till 7 ikväll, sen ut till hundklubben. Lång dag...