• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau

morrn alla!
    igår rev jag vårt ruttna staket/plank som maken aldrig får tid för och när jag lämnat S på dagis ska jag åka och köpa nytt! ett lågt staket så blir d lite mer rymd på vår "enorma" tomt...

sen får vi se om M sover duktigt i em, så kanske jag sätter upp det oxå ;)

• passau

vad för tryck?
    , nu sticker jag till Halmstad och köper alla plagg i hela butiken med midsommartrycket på See ya!

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-06 07:34:16 följande:
    God morgon! Berätta, vad tycker du om din Bee?
    love it!(Fick du mitt mms?) Men saknar varukorgen, inte fått nått svar men man tycker ju att den ska ingå i orginalutförande?!, såg att det fanns att köoa löst annars...
    Men den får nog inte följa med som sommarvagn på öland då jag tycker att benen blir hängandes när hon sover....
    drömmen vore en rb som sommarvagn men sambon utrykte lite missnöje "Du kan väll glädjas åt denna i 30min innan du letar ny"
    Jakten is the fun shit...

Så om ni får nys om en RB till bra pris, hojta till
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-06 08:00:56 följande:
    Nä, nu sticker jag till Halmstad och köper alla plagg i hela butiken med midsommartrycket på See ya!
    wäjh, missa inte Coop(=maxi) påvägen!
  • Lokatt

läst i kapp men hinner inte kommentera så värst, men prusse grattis till vagnen iaf.!

Nu stressar jag vidare, jobb, skola mm. fram till 7 ikväll, sen ut till hundklubben. Lång dag...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11