-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Lokatt skrev 2010-05-06 08:40:59 följande:läst i kapp men hinner inte kommentera så värst, men prusse grattis till vagnen iaf.! Nu stressar jag vidare, jobb, skola mm. fram till 7 ikväll, sen ut till hundklubben. Lång dag...
Tack!
Och kom snart in igen, du är saknad -
Tiller som inte FB:ar men har Spotify och skulle vilja poppa lite skön musik med barnen så delar jag med mig av en gammal nostalgifavorit från min barndom.
Djurens Brevlåda
Hoppas det funkar också.
-
Min bebis har feber.
-
Asereht skrev 2010-05-06 10:13:54 följande:Min bebis har feber.
. Krya på han!
-
Man vet att man är ointressant när folk tar bort ens kommentarer på fb.
-
Någon som vet någon som har en EW och som vill ha två nya bakhjul med fästen och allt...???
-
Int enu längre. Lägg ut dem på T eller blocket så får du säkert en slant.Angel Gbg skrev 2010-05-06 10:46:09 följande:Någon som vet någon som har en EW och som vill ha två nya bakhjul med fästen och allt...???
-
Ni minns väl att jag klagade på klädutbudet till oss som drar lite större strl? Igår var jag in på KappAhl och på deras Generous avdelning hittade jag de här "snygga" brallorna i satinmaterial. Allvarligt, skulle ni ta på er dem??? Kan tillägga att man inte hittar något liknande bland de "normala" storlekarna.
Klickbar bild.
-
*?* va är det för typer?!Asereht skrev 2010-05-06 10:36:00 följande:Man vet att man är ointressant när folk tar bort ens kommentarer på fb.
*kramom*
Hur mår bebis? -
Bebis är lite varm men verkar återgå till sitt vanliga sociala jag. Nu sover han.Pruseluskan skrev 2010-05-06 11:44:20 följande:*?* va är det för typer?! *kramom* Hur mår bebis?