-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
humeloverallen är ju så ful
Varför får alla göra gastro och bli sövda utom jag? *surar som tusan*
Vad söt han är A
-
Och så har man gjort sig ovän med folk som anser att det är okej att ta ett glas vin till maten trots amning. Jag hade inte ens en åsikt om deras val men tydligen får man inte skriva att man inte har något problem att avstå för då klankar man ned på dem som vill och menar på att de har problem...*fatta nada*
Men jag kunde inte låta bli att ge respons så nu blir personen nog ännu mindre glad.
Kunde inte låta blir att vara lite dryg tillbaka, hormoner är farliga grejor.
Varför känner man sig påhoppad om man känner sig bekväm och trygg med sina val?
Jag känner mig inte det minsta trängd eller påhoppad av dem som vill ta ett glas vin till maten trots amning. Däremot gör jag det inte själv.
-
Jo vi tycker ju det.Kavat skrev 2010-05-15 14:05:53 följande:Han är ju ursöt!!!
-
åh vad bra.... sånt ska ju bara inte hända....zasata skrev 2010-05-15 09:34:41 följande:Skall få nya hjul nu i veckan.
-
suck två veckor till utan badrum, men det verkar som om det bara ska gå att lägga ihop mattan sen,så jag slipper lägga ut en massa pengar på ett badrum i ett hus jag tänker flytta ifrån inom ett par år....
-
Åh, hoppas det räcker med det Riski. Bättre att lägga de pengarna på ett körkort till karlsloken
Var tänker ni er att ni bor om några år? -
Nej dom sa det var ett undag, men skulle det hända igen, ja då skulle jag kräva nya..Riskiflickan skrev 2010-05-15 19:12:47 följande:åh vad bra.... sånt ska ju bara inte hända....
-
om några år bor vi i ett hus på landet, gärna runt alingsåstrakten, men jag är flyttbar....Fröken Småland skrev 2010-05-15 19:53:58 följande:Åh, hoppas det räcker med det Riski. Bättre att lägga de pengarna på ett körkort till karlsloken Var tänker ni er att ni bor om några år?
-
så de ska bara laga dina hjul denna gång då?zasata skrev 2010-05-15 20:14:53 följande:Nej dom sa det var ett undag, men skulle det hända igen, ja då skulle jag kräva nya..
-
Låter härligt! Men jag är ju lite partisk förståsRiskiflickan skrev 2010-05-15 20:18:14 följande:om några år bor vi i ett hus på landet, gärna runt alingsåstrakten, men jag är flyttbar....