-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Ah, men då känns det genast bättreNifelheim skrev 2010-05-15 21:15:01 följande:Hihi tvärtom, just nu är det inte synd om mig.. Jag är barnledig ikväll och insåg hur otroligt mycket det gör för själen att få vara ifred några timmar. Var läääääänge sen sist nu.
Blev lite orolig där.
-
lokatt: vad blev det för ras då?
-
Men vad är det med Lindex?! http://www.lindex.com/se/shop/barnklader-flicka-86-122-cl/ *suckar högt* Inte min kopp te om man säger så
haha, en tibetansk spaniel, inte heller min kopp te, men passar min vän perfekt. Dock gillade inte gamla hunden nykomlingen så hon är här och jag jobbar massor med henne. så nu har jag en hel del jobb för att hjälpa han o få det funka. -mer att göra, jippie just vad jag har tid med-Riskiflickan skrev 2010-05-15 21:51:33 följande:lokatt: vad blev det för ras då?Härligt och kul för han med gissar jagNifelheim skrev 2010-05-15 21:22:51 följande:Honom lämnade jag kvar ute i skogen (hos min mamma alltså ).
Här är jag så ledsen över bristen på hjälp av mor/farföräldrar mm. så jag orkar inte tänka på det, men såklart en annan grej eftersom jag inte lever ensam. -
ujje...jaja, inte min typ av rasLokatt skrev 2010-05-15 22:14:00 följande:Men vad är det med Lindex?! www.lindex.com/se/shop/barnklader-flicka-86-1.../ *suckar högt* Inte min kopp te om man säger så haha, en tibetansk spaniel, inte heller min kopp te, men passar min vän perfekt. Dock gillade inte gamla hunden nykomlingen så hon är här och jag jobbar massor med henne. så nu har jag en hel del jobb för att hjälpa han o få det funka. -mer att göra, jippie just vad jag har tid med- Härligt och kul för han med gissar jag Här är jag så ledsen över bristen på hjälp av mor/farföräldrar mm. så jag orkar inte tänka på det, men såklart en annan grej eftersom jag inte lever ensam.
vad tränar du med den andra då? vardagslydnad?
-
de är så fina,,,jag har köpt de randiga byxorna till min plutte,,men hoppade över den rosa tröja,,vett inte varför,¨åt andra sidan är han inte så liten längre och kände att den kanske blev för tjejig för en 18 månader pojke,,men det hade ju varit super snygg...Asereht skrev 2010-05-15 11:46:27 följande:Gomiddag! Idag är det rena sommarvärmen här! 22 grader inne och 22 grader ute! Fast det är ganska kvalmigt och det brukar innebära huvudvärk för min del så jag får vara extra noga med vätska och ha alvedon i beredskap.A har så smått börjat grabba tag i saker och ting även om han än så länge inte riktigt kan styra det hela. Så han får öva med snutten från Lodger. Då slipper han iaf att göra sig illa när det blir lite häftiga rörelser. Sen måste jag säga att jag fullkomligt älskar den här barbautstyrseln! Barbapappa måste ju vara den absolut bästa motsägelsen till att rosa skulle vara en tjejfärg. När minibusen såg lillebror i denna outfit sa han "vad fin han är, han ser ut som en liten griiis". Bilderna ska vara klickbara om allt fungerar som det ska, då får man se hela lilla A.
-
ja, kan man säga, fast först behöver hon plockas ner, hon anser sig vara för hög och blir stress-dominant.Riskiflickan skrev 2010-05-15 22:18:19 följande:ujje...jaja, inte min typ av ras vad tränar du med den andra då? vardagslydnad?
Med mig är det inga problem dock, jag läser hennes signaler och är ganska signalsäker själv, så jag befäster och plockar på mycket psykisk ansträngning och träning för henne och ger henne nya "jobb" nu när hon förlorat gamla. Rehabiliterar helt enkeltEn del jobb...
Biter mig hårt i tunganfabi skrev 2010-05-15 23:28:04 följande:de är så fina,,,jag har köpt de randiga byxorna till min plutte,,men hoppade över den rosa tröja,,vett inte varför,¨åt andra sidan är han inte så liten längre och kände att den kanske blev för tjejig för en 18 månader pojke,,men det hade ju varit super snygg... -
Kavat: Jag fäller ju också något otroligt nu! Ja, vi ekorrar har väl också vinterpäls som ska väck men nu börjar det bli löjligt!!
Jo, jag vet att man fäller när man varit gravid, men inte så här..
Det är päls från mig överallt och idag när jag duschade blev det en så stor hårboll att vattnet inte kunde rinna ut ordentligt..
Fröken S: Inget internet?Oh, nooo! Tur att du är back on track!
Jo, det är skönt att få veta att det faktiskt finns något fel som åtminstone kan förklara en del av mina bekymmer.
Asereht: Den dressen (och sorken) är så fiiiin! Me löööv ROSA men det vet ni väl redan?
Haha, pappa hade en tibetansk spaniel för många år sedan. Supersöt, men inte min typ av hund heller.Jag hade en tollare, vill haaa. Nu får jag nöja mig med Viperas studsboll (mellanschnauzer.)
-
Jag menar kanske inte bar för att den var rosa,, vett inte var för jag tyckte den skulle var tjejig,,, kan tilläga att jag köper kläder till mina killar i "tjejavdelning" och min 4-åring har lilla och rosa hallo kitty vantar,,, men jag skulle åt andra sidan inte klä killarna i tröjor med volanger,, eller puffarmar... inte för att jag tycker att det fel,,alla klär sina barn som de vill,, åt andra sidan vägrar jag klä mina ungar i kläder med flammor, och annat tramsLokatt skrev 2010-05-15 23:48:53 följande:ja, kan man säga, fast först behöver hon plockas ner, hon anser sig vara för hög och blir stress-dominant. Med mig är det inga problem dock, jag läser hennes signaler och är ganska signalsäker själv, så jag befäster och plockar på mycket psykisk ansträngning och träning för henne och ger henne nya "jobb" nu när hon förlorat gamla. Rehabiliterar helt enkelt En del jobb... Biter mig hårt i tungan
men det är en lite trauma från barndomen,,min mamma hade ingen koll så vi fick ha alla möjliga konstiga kläder... -
och brun-rött eller denim-röttFröken Småland skrev 2010-05-12 14:42:35 följande:Kavat: varför inte brun liggdel? Minimal investering då du redan har brun varukorg. Toksnyggt med enfärgad brun vagn och förvånansvärt snyggt med brun/denim.
Ja jag vet jag är lite "efter". Har haft mys helg med kusin från malmö. Igår fyndade jag ett Lundmyr of S spjälskydd för 40kr, nöjd.
Imorse fick vi info om att sambos farmor gått bort, mormorn gick bort för 3v sedan... ¨så just nu är det liite mycket.
Vad har jag missat?? -
*trycker på gillar-knappen*Asereht skrev 2010-05-12 14:53:04 följande:Hde jag haft pengar som låg och skräpade så hade jag skaffat helröd liggvagn. Jättefint tycker jag.