• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Riskiflickan
    Fröken Småland skrev 2010-05-15 20:21:12 följande:
    Låter härligt! Men jag är ju lite partisk förstås
  • Riskiflickan

jag var å testade bee igår, men jag tror att det var den "gamla" bee som de hade där på babyproffsen i sisjön.... vad är skillnaden förutom sufletten?

• Kavat
    Riskiflickan skrev 2010-05-15 20:23:05 följande:
    jag var å testade bee igår, men jag tror att det var den "gamla" bee som de hade där på babyproffsen i sisjön.... vad är skillnaden förutom sufletten?
    Det går att dra upp ryggen så den blir längre. Ryggen är mer rak i upprätt läge. Fälls inte likadant. Hm... Var säkert mer...
  • Nifelheim

Ååh. Det borde vara lag på att alla ensamstående föräldrar skulle få minst ett ensamdygn i månaden. (okej, några ensamtimmar i månaden skulle räcka)

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Riskiflickan
    Kavat skrev 2010-05-15 20:32:37 följande:
    Det går att dra upp ryggen så den blir längre. Ryggen är mer rak i upprätt läge. Fälls inte likadant. Hm... Var säkert mer...
    hmm.... hur mkt längre i ryggen? å hur fäller man upp å ner i ryggen på nya bee?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-15 20:45:30 följande:
    Ååh. Det borde vara lag på att alla ensamstående föräldrar skulle få minst ett ensamdygn i månaden. (okej, några ensamtimmar i månaden skulle räcka)
    Åh, din stackare! Du som aldrig gnäller, det måste vara illa Önskar att jag kunde hjälpa dig, kan du inte komma ned till mig nästa helg så kan du gå ut och meditera i skogen så länge du vill
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-15 21:13:43 följande:
    Åh, din stackare! Du som aldrig gnäller, det måste vara illa Önskar att jag kunde hjälpa dig, kan du inte komma ned till mig nästa helg så kan du gå ut och meditera i skogen så länge du vill
    Hihi tvärtom, just nu är det inte synd om mig.. Jag är barnledig ikväll och insåg hur otroligt mycket det gör för själen att få vara ifred några timmar. Var läääääänge sen sist nu.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • zasata
    Nifelheim skrev 2010-05-15 21:15:01 följande:
    Hihi tvärtom, just nu är det inte synd om mig.. Jag är barnledig ikväll och insåg hur otroligt mycket det gör för själen att få vara ifred några timmar. Var läääääänge sen sist nu.
    Oj var är sonen då?
  • Nifelheim
    zasata skrev 2010-05-15 21:21:03 följande:
    Oj var är sonen då?
    Honom lämnade jag kvar ute i skogen (hos min mamma alltså ).
  • Cs mamma
    Nifelheim skrev 2010-05-15 21:15:01 följande:
    **funderar på om man kan spränga hårddisken på Nifs dator så hon slutar flina så jävligt** Avis??? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå, varför tror ni det???
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11