-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
-
riktigt sommar fräsigt! Men jag tycker att den är så hög i hatten, vilket är kalas för längre barn absolut. Är inte detta nått för Nif ?
-
Jag bytte den turkosa mot en svart liggdel och så sålde jag den olivgröna. Sen bytte jag bort EW:n med bruna klädseln. Det är najs att göra bytesaffärer, det känns mer som vinst än vinst och förlust i plånboken.Pruseluskan skrev 2010-05-18 15:09:04 följande:absolut, hade du alla 3 klädslar kvar eller har dem andra 2 redan flyttat. För du bytte när din va brun va? Jag såg en rööd uj igår och då hög det i saknatarmen lite...
-
helt sant. Du nu har jag googlat på EW. Och då sprang jag på quatron har du testat den?Asereht skrev 2010-05-18 15:12:17 följande:Jag bytte den turkosa mot en svart liggdel och så sålde jag den olivgröna. Sen bytte jag bort EW:n med bruna klädseln. Det är najs att göra bytesaffärer, det känns mer som vinst än vinst och förlust i plånboken.
-
Har Ekorren en rosa eller är jag helt ute och cyklar... alltså en Sky.
-
Nope, den kom 09, samtidigt som det nya utseendet. Har itne lyckats se någon live heller eftersom närmaste åf var Barnbutiken i Heron (men de har lagt ned va?). Här försöker de iofs hänga med så under mina år här har de spanat in mina vagnar (uj duon och P&T) och senare har de dykt upp i butiken. Rätt välsorterat för att vara utanför sthlm men inte tillräckligt. Saknar bugaboo och lite annat. Det kunde de gott ta in istället för Cresent tycker jag.Pruseluskan skrev 2010-05-18 15:13:19 följande:helt sant. Du nu har jag googlat på EW. Och då sprang jag på quatron har du testat den?
-
Hon hade väl en BT va?Pruseluskan skrev 2010-05-18 15:14:53 följande:Har Ekorren en rosa eller är jag helt ute och cyklar... alltså en Sky.
-
Ja cresent ja... är det någon här som kört med den/dem?Asereht skrev 2010-05-18 15:16:08 följande:Nope, den kom 09, samtidigt som det nya utseendet. Har itne lyckats se någon live heller eftersom närmaste åf var Barnbutiken i Heron (men de har lagt ned va?). Här försöker de iofs hänga med så under mina år här har de spanat in mina vagnar (uj duon och P&T) och senare har de dykt upp i butiken. Rätt välsorterat för att vara utanför sthlm men inte tillräckligt. Saknar bugaboo och lite annat. Det kunde de gott ta in istället för Cresent tycker jag.
Mammagruppskompis cresent fall i hop stup i ett med hjul och sitts och faan o hans moster... men det kan ju vara dem som fick ett måndagsex... -
Har inte det men jag gilla dem inte estetiskt. Sitvagn.Pruseluskan skrev 2010-05-18 15:18:11 följande:Ja cresent ja... är det någon här som kört med den/dem? Mammagruppskompis cresent fall i hop stup i ett med hjul och sitts och faan o hans moster... men det kan ju vara dem som fick ett måndagsex...
-
allright!Asereht skrev 2010-05-18 15:16:35 följande:Hon hade väl en BT va?