• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht

Så här såg min ut när den var sommarskrudad.

img_2047.jpg

Jag hade inget bakstycke på där heller eftersom backstycket till den suffletten var enfärgad olivgrönt och det var inte snyggt tyckte jag.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 15:09:44 följande:
    Så här såg min ut när den var sommarskrudad. Jag hade inget bakstycke på där heller eftersom backstycket till den suffletten var enfärgad olivgrönt och det var inte snyggt tyckte jag.
    riktigt sommar fräsigt! Men jag tycker att den är så hög i hatten, vilket är kalas för längre barn absolut. Är inte detta nått för Nif ?
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 15:09:04 följande:
    absolut, hade du alla 3 klädslar kvar eller har dem andra 2 redan flyttat. För du bytte när din va brun va? Jag såg en rööd uj igår och då hög det i saknatarmen lite...
    Jag bytte den turkosa mot en svart liggdel och så sålde jag den olivgröna. Sen bytte jag bort EW:n med bruna klädseln. Det är najs att göra bytesaffärer, det känns mer som vinst  än vinst och förlust i plånboken.
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 15:12:17 följande:
    Jag bytte den turkosa mot en svart liggdel och så sålde jag den olivgröna. Sen bytte jag bort EW:n med bruna klädseln. Det är najs att göra bytesaffärer, det känns mer som vinst  än vinst och förlust i plånboken.
    helt sant. Du nu har jag googlat på EW. Och då sprang jag på quatron har du testat den?
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 15:13:19 följande:
    helt sant. Du nu har jag googlat på EW. Och då sprang jag på quatron har du testat den?
    Nope, den kom 09, samtidigt som det nya utseendet. Har itne lyckats se någon live heller eftersom närmaste åf var Barnbutiken i Heron (men de har lagt ned va?). Här försöker de iofs hänga med så under mina år här har de spanat in mina vagnar (uj duon och P&T) och senare har de dykt upp i butiken. Rätt välsorterat för att vara utanför sthlm men inte tillräckligt. Saknar bugaboo och lite annat. Det kunde de gott ta in istället för Cresent tycker jag.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 15:14:53 följande:
    Har Ekorren en rosa eller är jag helt ute och cyklar... alltså en Sky.
    Hon hade väl en BT va?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-18 15:16:08 följande:
    Nope, den kom 09, samtidigt som det nya utseendet. Har itne lyckats se någon live heller eftersom närmaste åf var Barnbutiken i Heron (men de har lagt ned va?). Här försöker de iofs hänga med så under mina år här har de spanat in mina vagnar (uj duon och P&T) och senare har de dykt upp i butiken. Rätt välsorterat för att vara utanför sthlm men inte tillräckligt. Saknar bugaboo och lite annat. Det kunde de gott ta in istället för Cresent tycker jag.
    Ja cresent ja... är det någon här som kört med den/dem?
    Mammagruppskompis cresent fall i hop stup i ett med hjul och sitts och faan o hans moster... men det kan ju vara dem som fick ett måndagsex...
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 15:18:11 följande:
    Ja cresent ja... är det någon här som kört med den/dem? Mammagruppskompis cresent fall i hop stup i ett med hjul och sitts och faan o hans moster... men det kan ju vara dem som fick ett måndagsex...
    Har inte det men jag gilla dem inte estetiskt. Sitvagn.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11