-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
här i mini-stan kommer många ff fram och frågar om PT, å då har vi haft den i snart 2 år
-
Mjo, men jag avskyr dynor. De bara glider ner.Asereht skrev 2010-05-18 08:10:50 följande:Tänk vad fin den blå skulle varit med prästkragar istället för cammo. *drömmer* En dyna så ser man ju inte cammon.
-
Jag tycker att fotstödet på EW är FULT
Vagn får nog vänta ett tag här. Bilen är inne på lagning och han hittade FLER fel, som dessutom blir riksdyra att fixaDumma piss-bil
-
Nej en EW är nog inte riktigt vad Nif är ute efter som den har en maxvikt på 18kg. Även om jag vet att man kan överdosera så kanske man kan försöka välja en vagn som är mer upp till behovet om man köper en vagn just till större barn. Jag får för mig att Nifs son är i samma stl som min C men jag kanske är heeeeelt fel ute med min kokta hjärna
-
E är lång, men väger nog inte så mycket. 16 max, men det känns som att det finns vagnar som är anpassade för längre barn än vad EW är.Angel Gbg skrev 2010-05-18 16:16:25 följande:Nej en EW är nog inte riktigt vad Nif är ute efter som den har en maxvikt på 18kg. Även om jag vet att man kan överdosera så kanske man kan försöka välja en vagn som är mer upp till behovet om man köper en vagn just till större barn. Jag får för mig att Nifs son är i samma stl som min C men jag kanske är heeeeelt fel ute med min kokta hjärna
-
Det är ganska fult (man vänjer sig) men det uppvägs av de positiva bitarna.Nifelheim skrev 2010-05-18 16:12:46 följande:Jag tycker att fotstödet på EW är FULT Vagn får nog vänta ett tag här. Bilen är inne på lagning och han hittade FLER fel, som dessutom blir riksdyra att fixa Dumma piss-bil
Vet att du inte gillar dynor, men det går ju att göra någon variant som gör att den sitter ordentligt. Jga tyckte det funkade bra med banden man knöt i chassit men då var man tvungen att lossa dem vid liggläge. Det går säkert att lösa smidigare på de nyare modellerna.
Vad kan du tänka dig om P&T går bort då? Det gäller ju att hitta något som funkar i strl för E. -
www.blocket.se/lund/Phil___Teds_barnvagn_Urban_jungle_liggdel__09_26426406.htm&w=3 de har ändrats en del sen dess.
-
Japp kan man lungt säga, Kiwi Explorer blev E3 V1, har för mig att E står för just Explorer.Nifelheim skrev 2010-05-18 16:40:07 följande:www.blocket.se/lund/Phil___Teds_barnvagn_Urba... de har ändrats en del sen dess.
-
Om den inte har antikvärde måste jag säga att det känns som fantasipris... hmm nån hundralapp men inte mer, den var inte ens snygg
-
Fantasipris, senaste jag vet som köpte en betalade typ 600 och då ingick en massa tillbehör. Tycker den påminner lite om UJ. *duckar för ruttna ägg*Angel Gbg skrev 2010-05-18 16:52:49 följande:Om den inte har antikvärde måste jag säga att det känns som fantasipris... hmm nån hundralapp men inte mer, den var inte ens snygg