-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*gömmer mig bakom Aserath som jag delar hennes åsikt* Ha ha ha jag tror vi har ungefär samma tankar om UJ
-
Alla mina grabbar på en och samma bild (inte helt lätt). Tänk om man kunde få syrran att ställa upp också. Ska försöka tvinga henne när hon är hemma sen.
-
Sooorry! Du kanske är sanndrömd? In på E-bay med dig!Pruseluskan skrev 2010-05-18 13:42:11 följande:oj vilken lesdsen...*börjar nästan gråta*
*kramar om*
Det blev ingen psykolog för oss! Han var borta och ingen visste var.Hmm, hoppas han inte hört vårt rykte och gömde sig..
-
Ase: Vilka söta grabbar! *smörar lite extra*
Hehe, men ärligt, de är supergulliga allihop!
Japp, jag har en ROOOOSA BT Jogger (sedermera Amsterdam) från Babyproffsen, en 06:a tror jag.
Här ligger mina grabbar på ett täcke på golvet och leker med Vemunds senaste leksak, en aktivitetstavla från Fisher-Price, den kan tydligen flyga oss alla till månen enligt Vendel.Han har gått runt och klätt Vemund, mig och sig själv i rymddräkter, stövlar och hjälmar, för det måste man ha. Hmm, Vemund vill nog inte till månen för nu började han gråta.
Får nog gå och mata honom.
-
lite solblekt? var då?
http://www.blocket.se/goteborg/Phil___Ted_syskonvagn_27527268.htm?ca=15&w=2
*ironi* -
-
Oj, den var billig. Synd att den var i Göteborg. Och lite synd att den var röd, fast det hade jag kunnat leva med om det var närmarepassau skrev 2010-05-18 19:36:37 följande:billig PT www.blocket.se/goteborg/Phil___teds_rod_sport...
-
Jag har en gratis 3-åring här hemma.. Man kan få en hel de på köpet just nu tror jag.. Någon som är sugen?
-
Ärligt talat så har jag svårt att hitta vart den är lite solblekt....passau skrev 2010-05-18 19:35:45 följande:lite solblekt? var då?www.blocket.se/goteborg/Phil___Ted_syskonvagn...*ironi*
Tycker den var Mycket solblekt mest överallt -
Det är där den är mörkare va..?passau skrev 2010-05-18 19:35:45 följande:lite solblekt? var då? www.blocket.se/goteborg/Phil___Ted_syskonvagn... *ironi*