• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Cs mamma

*gömmer mig bakom Aserath som jag delar hennes åsikt* Ha ha ha jag tror vi har ungefär samma tankar om UJ

• Asereht

Alla mina grabbar på en och samma bild (inte helt lätt). Tänk om man kunde få syrran att ställa upp också. Ska försöka tvinga henne när hon är hemma sen.

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/php2y4rbn.jpg

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Ekorrfamiljen
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 13:42:11 följande:
    oj vilken lesdsen...*börjar nästan gråta*
    Sooorry! Du kanske är sanndrömd? In på E-bay med dig! *kramar om*

Det blev ingen psykolog för oss! Han var borta och ingen visste var. Hmm, hoppas han inte hört vårt rykte och gömde sig..
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Ekorrfamiljen
    Ase: Vilka söta grabbar! *smörar lite extra* Hehe, men ärligt, de är supergulliga allihop!

Japp, jag har en ROOOOSA BT Jogger (sedermera Amsterdam) från Babyproffsen, en 06:a tror jag.

Här ligger mina grabbar på ett täcke på golvet och leker med Vemunds senaste leksak, en aktivitetstavla från Fisher-Price, den kan tydligen flyga oss alla till månen enligt Vendel. Han har gått runt och klätt Vemund, mig och sig själv i rymddräkter, stövlar och hjälmar, för det måste man ha. Hmm, Vemund vill nog inte till månen för nu började han gråta. Får nog gå och mata honom.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Nifelheim
    passau skrev 2010-05-18 19:36:37 följande:
    billig PT www.blocket.se/goteborg/Phil___teds_rod_sport...
    Oj, den var billig. Synd att den var i Göteborg. Och lite synd att den var röd, fast det hade jag kunnat leva med om det var närmare
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11