-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag är säker på att de har massa likheter som man inte ser om man inte spenderar lite tid med dem. Mina pojkar är ju inte väldigt utseendelika heller. Storbus är lik maken, mellanbus mig, minibus är mest lik storbus men även lim mellanbus dvs lite av en mix av oss båda. Lillnöffe återstår att se, än så länge pendlar han mellan att vara lik alla och han formas ju ännu.Lindadjo skrev 2010-05-22 10:16:27 följande:Jag får ju alltid höra hur fantastiskt olika de är varandra... jag undrar om inte ryktet går här i lilla stan för de är lite fööööör olik varandra hahaha
-
Vad händer idag då? Det är Göteborgsvarver idag, sambon ska springa så han har åkt iväg... jag har tusen saker att göra här hemma. Tur att jag är ledig hela helgen OCH måndag
Så man hinner med lite bestyr här hemma.
-
Vi ska åka till båtplatsen och ta en prommis med hunden. Ljuvligt väder! Sen måste vi tyvärr handla också. annars inget speciellt. Dammsugning och skit som måste göras sparar jag till måndag då barnen är på skola/dagis. Det är så mkt smidigare då. Dessutom blir det så mkt skit på golven när de springer ut och in på helgen, speciellt när gräsklipparn varit i farten.
-
ja men ut i fall attLindadjo skrev 2010-05-22 10:15:16 följande:Tack, men den vagnen hinner nog gå långt innan det blir dax för mig att ev skaffa en vagn
-
Vi ska på födelsedagsmiddag för mamma/mormor på Grekisa Kolgrillsbaren och sedan kanske ett kvälldopp i kompisars pool
Var på loppis på fm, fyndade lite Me and I-kläder för 20kr st, en sprillans ny båtsmanvovve till vår saltkråkanfanatiker, lite mer barnkläder och skor.
Såg en Molo lurv för 50:- men den var så in i bomben fläckig att den känndes ofräsch, då vill jag inte chansa.
Sedan köpte jag Mylittleponny och Care Bear- tvålar från det nostalgiska 80-talet
Hoppas ni alla har det bra i solen!!! -
mjo, jag var inte gravid när jag fick....Kavat skrev 2010-05-20 19:48:24 följande:Oj! Ja, min moster hade tydligen 7 gånger innan de operera bort. Pratade nyss med barnmorskan och hon sa att det var jätte vanligt och hade inget med grav i sig att göra. Bara typiskt att jag ska åka på en massa knas nu.
-
my god, den där traderatjejen borde anmälas å tas bort därifrån!!!
-
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7171910.ab
Min kära sambo fick oxå värmeslag. När han kom i mål började han spy och fick dropp på plats. Han är rätt sliten idag, stackars lilla älsklingen.
Det ser ut att bli en fin dag idag med här på västkusten. Så det blir väl att fortsätta med det jag började på igår.
Köpte spaljeér och en massa plantor och frön. Bland annat tomater då, som vi lyckades så bra med förra sommaren. De mesta fick jag i jorden igår. En massa tvätt som ska tvättas och hängas finns oxå. Städat fick jag oxå gjort igår. Jag slet som ett djur ska ni vetaIdag ska jag ta det lite lugnare.
Blev det något dopp i poolen? Vad lyxigt med pool. Roligt med en massa fynd, vad blev det för me&I? Är lite fan av det märket, jag har varit säljare förr oxåPruseluskan skrev 2010-05-22 17:41:14 följande:Vi ska på födelsedagsmiddag för mamma/mormor på Grekisa Kolgrillsbaren och sedan kanske ett kvälldopp i kompisars pool Var på loppis på fm, fyndade lite Me and I-kläder för 20kr st, en sprillans ny båtsmanvovve till vår saltkråkanfanatiker, lite mer barnkläder och skor.Såg en Molo lurv för 50:- men den var så in i bomben fläckig att den känndes ofräsch, då vill jag inte chansa. Sedan köpte jag Mylittleponny och Care Bear- tvålar från det nostalgiska 80-talet Hoppas ni alla har det bra i solen!!!Låter som en härlig sommardagAsereht skrev 2010-05-22 11:00:38 följande:Vi ska åka till båtplatsen och ta en prommis med hunden. Ljuvligt väder! Sen måste vi tyvärr handla också. annars inget speciellt. Dammsugning och skit som måste göras sparar jag till måndag då barnen är på skola/dagis. Det är så mkt smidigare då. Dessutom blir det så mkt skit på golven när de springer ut och in på helgen, speciellt när gräsklipparn varit i farten.
Igår när vi köpte plantor, så köpte pojkarna varsin blomspruta, sen sprang de runt i kallingar ute i trädgården och hade vattenkrig. -
Här regnar det o regnar o regnar o REGNARLindadjo skrev 2010-05-23 10:26:42 följande:www.aftonbladet.se/nyheter/article7171910.abMin kära sambo fick oxå värmeslag. När han kom i mål började han spy och fick dropp på plats. Han är rätt sliten idag, stackars lilla älsklingen. Det ser ut att bli en fin dag idag med här på västkusten. Så det blir väl att fortsätta med det jag började på igår. Köpte spaljeér och en massa plantor och frön. Bland annat tomater då, som vi lyckades så bra med förra sommaren. De mesta fick jag i jorden igår. En massa tvätt som ska tvättas och hängas finns oxå. Städat fick jag oxå gjort igår. Jag slet som ett djur ska ni veta Idag ska jag ta det lite lugnare. Blev det något dopp i poolen? Vad lyxigt med pool. Roligt med en massa fynd, vad blev det för me&I? Är lite fan av det märket, jag har varit säljare förr oxå Låter som en härlig sommardag Igår när vi köpte plantor, så köpte pojkarna varsin blomspruta, sen sprang de runt i kallingar ute i trädgården och hade vattenkrig.
hoppas att erat kalasväder håller i sig!
Läskigt med värmeslagen sambo.
Det blev inget dopp för mig, måste införskaffa en burkini (burka i baddräktsmaterial) först. Men för K blev det, T lät bli och åkte en massa rutchkana i stället.
Det blev en pussgrodetunika ( i nästa stlk) för 30:-, ett par plysch mjukisar för 20:- och ett par rosa plyschtights för 20:- allt i toppskickJag gillar också deras kläder mycket. Pussgrodetunikan är en favvo och mjukisar och tights har vi med sedan innan.
Fanns en super fin (använd max 3ggr) EW åkpåse för 100kr, den ångrar jag att jag inte köptemen men... man har inte huvet på skafft jämt
-
var är det bäst att sälja en bb? T eller B???
ingen annons!