-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Lokatt (om du kikar in någon gång), minns du att du postade en länk till Strawberry Gashes med Jack off Jill för länge sen när vi pratade bra musik?
Hur som helst, jag gillade den och det gjorde min dotter med. (Hon är dessutom Tim Burton fan så att låten var med i Corps Bride var ju en fullträff.) Jag satt och roade mig på youtube för att jag skulle skicka nåt värt att lyssna på till syrran och upptäckte då att min Jack off Jill gjort en cover på The Cures Lovesong. Lite kul eftersom Cure är en av mina stora favoriter som jag lyssnat på sedan jag var 14. -
Idag har vi vart på begravning för sambons mormor, uscha! Jag är en sådan som inte alls funkar bland ledsna människor..... känns super fel. Och gråta publikt går liksom inte alls vilket får mig att känna mig super malplacé.....
-
Välkommen till hormonhelvettet, så har jag haft det i 28år nu*nyfiken* ?passau skrev 2010-05-20 11:24:16 följande:Fr.Sden rosa är köpt och jag har lagt ett bud på den lila
Lindadjo skrev 2010-05-19 22:53:33 följande:Pruseluskan, på bakningsfronten är det lugnt. Ingen bulle i ugnen här inte Bara massa hormoner som jag inte varit med om under tiden med spiralen. Usch, så mycket ilska, irritation och känslighet. Kan inte minnas att jag var sån innan?!?! Har jag förträngt det tro?, fast mest de senaste 13åren
Och ang frog i jeanskläder så får du hojta till, det finns nämligen en här i mina krokar till salu (på blocket) om du vill att jag ska hämta denlåter super fint. Jag har fått lite dille på att matcha randigt med rutigt, är välldans fint tycker jag. *väntar på bild*Fröken Småland skrev 2010-05-20 07:38:02 följande:Halloj i tråden! Det känns som att jag aldrig skriver något men jag brukar läsa i mobilen då och då och missar inget som händer här Igår tog jag med mig barnen till High Chaparral då det var så härligt väder. Vi brukar gå och bada på onsdagar men nu har de stängt vår simhall för sommaren och öppnar istället tempererat utebad men inte förrän nästa vecka. På High Chaparral var det bara vi den första timmen och det var ju lugnt och skönt. Vi var mesta delen på tivolit och gud vilket skräp deras karuseller är! Det var nästan så att jag var rädd på allvar när en stor roterande karusell var i farten; den gnisslade illa och såg rostig och farlig ut... Resten av anläggningen var lika nedgången charmig som vanligt.Lindadjo: Kul att se dig och att höra att allt är bra. Hoppas ni råkar hitta en massa tid och pengar så att huset blir tipptopp omedelbums.Kavat: Jajks! Nu vet jag inte var bölden är men bölder är aldrig kul oavsett belägenhet... Ekorren: Härligt att höra att er familjesituation har förbättrats. Och att det märktes så snabbt! Zasata: Håller tummarna för att de hör av sig igen angående jobbet.Lokatt: Hur gick det med ditt illa färgade hår, har du fått ordning på det? Och passar på att kräva bild på hur barnens rum blev; det har du minsann mörkat Angel: Berätta om din Blekinge-business nu då *otålig*Passau: Vilken klänning blev det?Vad var det mer jag tänkte skriva? *vinkar till resten av gänget*Jo, just det; jag köpte nya gardiner i veckan och tänkte sätta upp dem vid tillfälle (idag?) och byta klädsel på soffan. Dock har jag inget bra tyg att lägga i lilla soffan där barnen brukar få sitta och äta godis och välling. Till den bruna soffan har jag ett IKEA-överkast som är riktigt hyggligt färgmatchat men till den vita blir det värre. Får leta lite bland lakanen tills vidare. Nu skall vardagsrummet blir allmogeinspirerat med blått och vitt. Har köpt en randig matta som jag är skeptisk till (men den var sjukt billig ) men allt kan ju hända när den väl kommer på plats. Återkommer med bild när/om jag blir färdig. -
Prus:
några sidor bak frågade jag vilken av 2 klännigar jag skulle köpa *L*
jag funderar på om d e värt att ha bb...
M lutar sig framåt å¨d e ingen bygel på vår... hrm...
har ju PT, men den e lite stor...
INGEN ANNONS!!! -
ju justdetpassau skrev 2010-05-20 21:23:29 följande:Prus:några sidor bak frågade jag vilken av 2 klännigar jag skulle köpa *L*jag funderar på om d e värt att ha bb... M lutar sig framåt å¨d e ingen bygel på vår... hrm...har ju PT, men den e lite stor... INGEN ANNONS!!!
-
kolla in gräddbakelsen - http://www.mammapavift.se/suffletter1.html
lovely!
(Inte min!) -
Nej jag vill ju inte in i hennes blogg ;)Pruseluskan skrev 2010-05-20 21:47:01 följande:kolla in gräddbakelsen - www.mammapavift.se/suffletter1.html lovely! (Inte min!)
Jag har inget liv, sitter och väntar på mina hjul, som skulle kommit i början på denna veckan. Då dom inte kan säga dag eller tid Måste jag vara hemma hela tiden. DOm lämnar inte in dom på posten sen heller utan jag får vätna ytterligare då. *stön* -
Nej nej nej nej. *blunda hårt och upprepa mantrat "vik hädan"*Pruseluskan skrev 2010-05-20 21:47:01 följande:kolla in gräddbakelsen - www.mammapavift.se/suffletter1.html lovely! (Inte min!)
Ryschpysch! -
men fredag är inte början på veckan ju....zasata skrev 2010-05-20 21:56:14 följande:Nej jag vill ju inte in i hennes blogg ;)Jag har inget liv, sitter och väntar på mina hjul, som skulle kommit i början på denna veckan. Då dom inte kan säga dag eller tid Måste jag vara hemma hela tiden. DOm lämnar inte in dom på posten sen heller utan jag får vätna ytterligare då. *stön*
Du, vart har du regnskyddet?
Min varukorg som "tappades" bort när vagnen skickades ner , borde komma imorgon.... men om regnskyddet ska ligga löst där i så tar väll det upp hela korgen?
Om man bara kunde sy någon smart förvaring.....*muttrar* -
Asereht skrev 2010-05-20 22:02:20 följande:Nej nej nej nej. *blunda hårt och upprepa mantrat "vik hädan"*Ryschpysch!