• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-20 14:46:38 följande:
    *ha ha* SKönt att se att det inte bara är min som kasar ned sig i fotänden jämt.
    den lutar ju ;)
    Kavat skrev 2010-05-20 14:51:56 följande:
    Fick en böld på ett illa valt ställe, en körtel som satt igen sig enligt läkaren, stor som en pingisboll.. De skar upp den igår. Aj! Men jag är ändå rätt nöjd att det var "så lätt" och inte åderbråck som jag hade fått ha graviditeten ut...
    okej, skönt att det blev bra i alla fall :)
  • Riskiflickan
    Kavat skrev 2010-05-20 14:51:56 följande:
    Fick en böld på ett illa valt ställe, en körtel som satt igen sig enligt läkaren, stor som en pingisboll.. De skar upp den igår. Aj!Men jag är ändå rätt nöjd att det var "så lätt" och inte åderbråck som jag hade fått ha graviditeten ut...
    en sådan böld hade jag, fick åka in å skära upp akut för jag kunde knappt gå pga smärtan.... de kommer ofta tillbaka men man brukar kunna behandla med antibiotika i tidigt skede.
  • Asereht

Uttråkad, inget kul på tv, inget kul på Tradera och inget kul på Blocket. Vad ska man hitta på då? {#lang_emotions_dreamer}

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-20 19:32:35 följande:
    Uttråkad, inget kul på tv, inget kul på Tradera och inget kul på Blocket. Vad ska man hitta på då?
    Ja, du? Jag har precis begärt fp. Skoj, näej, blev bara sur på deras hemsida som är så knäpp!
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-20 18:23:44 följande:
    Lindadjo, du är alltid saknad!
    Japp, så är det!

Och Fröken Småland håller sig undan mycket numera det senaste...
  • Kavat
    Riskiflickan skrev 2010-05-20 16:16:20 följande:
    en sådan böld hade jag, fick åka in å skära upp akut för jag kunde knappt gå pga smärtan.... de kommer ofta tillbaka men man brukar kunna behandla med antibiotika i tidigt skede.
    Oj! Ja, min moster hade tydligen 7 gånger innan de operera bort.
    Pratade nyss med barnmorskan och hon sa att det var jätte vanligt och hade inget med grav i sig att göra. Bara typiskt att jag ska åka på en massa knas nu.
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-05-20 19:47:11 följande:
    Japp, så är det! Och Fröken Småland håller sig undan mycket numera det senaste...
    Ja, vad är det för sätt? Man skolkar inte så där. Obligatorisk närvaro efterlyses!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-20 19:49:48 följande:
    Ja, vad är det för sätt? Man skolkar inte så där. Obligatorisk närvaro efterlyses!
    Håller med helt fullt! Händer ju ingenting kul här. Vi vill ha lite rapporter från er som har liv!

Själv hamnade jag på ÖF idag med sonen. Himlans trevligt väder så vi satt ute mestadels. Har alltså inte gjort så mycket men tillräckligt för att inte ta mig runt sen på eftermiddagen. Skit fogar!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11