-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Kikar in lite snabbt, Är hemma och vänder, måste äta lunch och tanka, byta på lillgrisen och ta ut hunden sen ska jag iväg igen.
Igår hade vi åska så jag fick ha en internetfri dag.
Det är fortfarande tokvarmt här. Åskan gjorde noll nytta, det är kvavt och varmt vilket som vanligt ger mig huvudvärk. Förutom det är det ju skönt men jag måste hitta ett vettigt solskydd till vagnen. Gärna nåt som kan användas på båda vagnarna. Jag och parasoll är inte riktigt överrens så det måste bli nåt annat. *suck*
En liten rolig sak som är ganska hemlig och inte helt klar än är *viskar* att vi troligtvis kommer att vara på Liseberg 2 juli. Makens firmas årliga "get together" med anställda och familjer på grönan kommer i år att ske på Liseberg istället. Mat och övernattning på hotell ingår. Fatta att jag inte tycker att maken ska byta jobb! Andra firmor involverar aldrig familjerna i massa skoj! Täntke vi skulle kolla vad det skulle kosta att natta en natt eller två till så att man kanske skulle kunna gå på Unvierseum också. Jag har aldrig ens varit i Göteborg så det känns jättespännande! Hållt tummarna för att det inte blir några ändringar nu!
Vi var på bvc imorse och vägde och mätte lillnöffe. Han är nu 62 cm lång och väger 6060 g. Växer mkt snabbare på längden än på bredden precis som sina syskon. Lika bra det så han inte brås på mig som bara växer på bredden.
Kikar in senare när vi är hemma igen. *vinkar*
-
AS: såg det på fB, stor pojk, hur gammal är han nu? Leo vägde 6760vid 3mån..
idag 10375gram
-
Leo slår A, A är 14 v dvs 3 mån och 2 v.zasata skrev 2010-05-20 13:57:16 följande:AS: såg det på fB, stor pojk, hur gammal är han nu? Leo vägde 6760vid 3mån.. idag 10375gram
Men han är lång! Precis som de andr aligger hanlite över normal på längd och under på vikt. Men inom det normala spannet. Märkligt eg med medellång mamma och kort pappa. *s*
-
-
ebbaebbis.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1Asereht skrev 2010-05-20 14:19:25 följande:Så här sover min lilla plutt just nu, när vi ska iväg. Tur han ligger i vagnen. Liggdelen lutar ju lite som jag pratat om innan, när han var mindre märktes det inte men nu när han rör sig mkt lyckas han alltid hamna i fotänden. Det är lite irriterande tycker jag.
Det gjorde Ebba med;) -
Oooooaaaajjjj. Bättre idag, trycket är borta men oj vad det gör ont när jag kissat... Men det är bättre än att ha ont hela tiden.
Så här blir det dessvärre inte någon vattengympa på några veckor. Hur ska det gå med mina stackars fogar.
Fröken Småland, är det idag eller igår som är den stora dagen?Grattis till er båda!
Asereht, måste de välja den enda veckan på hela sommaren som vi inte är hemma... -
Jag ahr missat helt, vad har hänt?Kavat skrev 2010-05-20 14:34:45 följande:Oooooaaaajjjj. Bättre idag, trycket är borta men oj vad det gör ont när jag kissat... Men det är bättre än att ha ont hela tiden. Så här blir det dessvärre inte någon vattengympa på några veckor. Hur ska det gå med mina stackars fogar. Fröken Småland, är det idag eller igår som är den stora dagen? Grattis till er båda! Asereht, måste de välja den enda veckan på hela sommaren som vi inte är hemma...
-
*ha ha* SKönt att se att det inte bara är min som kasar ned sig i fotänden jämt.zasata skrev 2010-05-20 14:34:38 följande:ebbaebbis.bilddagboken.se/p/show.html?id=5989... Det gjorde Ebba med;)
-
Hoppas du slipper eländet nu!Kavat skrev 2010-05-20 14:34:45 följande:Oooooaaaajjjj. Bättre idag, trycket är borta men oj vad det gör ont när jag kissat... Men det är bättre än att ha ont hela tiden. Så här blir det dessvärre inte någon vattengympa på några veckor. Hur ska det gå med mina stackars fogar. Fröken Småland, är det idag eller igår som är den stora dagen? Grattis till er båda! Asereht, måste de välja den enda veckan på hela sommaren som vi inte är hemma...
Jädrans, ja det var illa planerat. -
Fick en böld på ett illa valt ställe, en körtel som satt igen sig enligt läkaren, stor som en pingisboll.. De skar upp den igår. Aj!zasata skrev 2010-05-20 14:36:22 följande:Jag ahr missat helt, vad har hänt?
Men jag är ändå rätt nöjd att det var "så lätt" och inte åderbråck som jag hade fått ha graviditeten ut...