-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
well, jag är lite to mutchpassau skrev 2010-05-20 22:20:37 följande:sufletten var lite för mkt tom för migalltid sugen på Ullapassau skrev 2010-05-21 08:49:23 följande:lite sugen på Ullared idag...
tur att jag bor 40mil därifrån ...
-
Surt att du inte får dem någon gång och att du måste vänta hemmazasata skrev 2010-05-20 22:28:37 följande:jag har det i varukorgen just nu.. Inte hunnit tänka på det än då jag knappt fått använda min vagn *surar*Ja fy fan vad arg jag blir om jag inte får dom jävla hjulen!!! ALDRIG mer bugaboo eller kidzshopen i så fall.
Men jag måste var moralkärring och säga att jag tycker du har en ruggig tur som överhuvudtaget får nya hjul, det måste vara ren goodwill från Bugaboos sida då man själv måste ansvara för hur man använder vagnen (även om jag tycker att hjulen borde klara att åka rulltrappa)
*duckar för Zasatas hammare* -
vi har 25 men vad hjälper det*L*Pruseluskan skrev 2010-05-21 09:28:35 följande:well, jag är lite to mutch alltid sugen på Ulla tur att jag bor 40mil därifrån ...
försöker övertala mamma och syster... *jobbar på d* -
jag är åter från de halvdöda
I onsdags kastrerades min stora hund. Sen har jag plugga gärnet, såpass att jag klarat av mattebiten som jag skulle ha klart till jul enligt planerna av skolan. Så i höst hoppar jag på nästa mattekurs istället, känns skojOch svenska blir det i höst med. Nu pluggar jag mycket körkort med boch kör lite.
Sen har jag ju som jag nämnde en hund här på rehabilitering, så lägger ner massor av tid på det, samt träning med egna hundarna, bla. börjat på agilitykurs.
Sååå, haft endel för mig på sistonde.
Asereht, kul att ni hittat kittieDe är bra!
-
Trevlig tjej NOT!
Läs responsen på de negativa omdömena.
www.tradera.com/Drake-maskerad-auktion_302763_112810884
Min favirit är auktionen hon budat på men inte tänkt vinna, varför budar man då? *wierd*
-
Asereht skrev 2010-05-21 10:23:22 följande:Trevlig tjej NOT! Läs responsen på de negativa omdömena. www.tradera.com/Drake-maskerad-auktion_302763... Min favirit är auktionen hon budat på men inte tänkt vinna, varför budar man då? *wierd*
-
ja där får ducka.. Jag kan inte förstå varför jag inte skulle få nya hjul då det står att man kan åka rulltrappa med vagnen i manualen..Fröken Småland skrev 2010-05-21 09:35:26 följande:Surt att du inte får dem någon gång och att du måste vänta hemma Men jag måste var moralkärring och säga att jag tycker du har en ruggig tur som överhuvudtaget får nya hjul, det måste vara ren goodwill från Bugaboos sida då man själv måste ansvara för hur man använder vagnen (även om jag tycker att hjulen borde klara att åka rulltrappa) *duckar för Zasatas hammare*
Men snart blir jag riktigt arg, klockan 13 måste jag åka och jobba. Så då är det bäst bugaboo har svarat på var fan mina hjul är! -
Asereht skrev 2010-05-21 10:23:22 följande:Trevlig tjej NOT!Läs responsen på de negativa omdömena. www.tradera.com/Drake-maskerad-auktion_302763...Min favirit är auktionen hon budat på men inte tänkt vinna, varför budar man då? *wierd*
Oj hjälp!
-
Haha "bud är bindande, det vet alla!" säger hon o sen vill hon inte betala själv.Asereht skrev 2010-05-21 10:23:22 följande:Trevlig tjej NOT!Läs responsen på de negativa omdömena. www.tradera.com/Drake-maskerad-auktion_302763...Min favirit är auktionen hon budat på men inte tänkt vinna, varför budar man då? *wierd*
Nej, hoppas jag slipper henne på T.
Vi har varit på 4-årskoll med Vendel idag.. Oh, my god! Efter lirkande och lite omvänd psykologi lyckades vi få honom att göra det mesta rätt, men sedan klättrade han som en apa på sköterskans hyllor, skötbord och fönstersmyg.. *suckar lätt* Hon skrattade och sa att hon förstår hur vi har det hemma när hon sett honom bara den korta stunden.
Vemund däremot satt stilla och snäll i pappas knä och väntade på sin tur. Han blev bara vägd eftersom vi kollade längd och huvudmått för ett par veckor sedan. Idag stannade vågen på 9970 g.Nu liger han på golvet och skäller på sina leksaker som så försmädligt rullar ifrån honom när han vill leka. Jag försökte få honom att sova, men icke. Kanske det funkar med lite tutte och snuttefilten nu..?
Fröken S; Hämtade lite broschyrer idag, ska jag skicka? Vad är ni intresserade av? Sport, hästar, konst, kultur..? -
Lokatt: shit vad duktig du är! Heja, heja! Ekorren: jag menade inte att du behöver skicka broschyrerna utan bara lägga dem i lägenheten. En karta över ön vore också fint om det finns några gratis såna. Vi är nog mest intresserade av vanliga turistattraktioner; såsom gamla byggnader, vackra utsikter och gärna mysiga matställen. Sport och fysiska övningar går bort *lat*. Åh, ikväll kunde det väl ändå vara något bra på tv? Jag har hittat några avsnitt av underbara M*A*S*H men sen då? *surar*