• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • zasata

jag har det i varukorgen just nu.. Inte hunnit tänka på det än då jag knappt fått använda min vagn *surar*
    Ja fy fan vad arg jag blir om jag inte får dom jävla hjulen!!! ALDRIG mer bugaboo eller kidzshopen i så fall.

• passau

Ase!

du ska ju så klart boka en natt i Ullared!
    runt 1h i bil från gbg!

• Asereht
    passau skrev 2010-05-20 22:42:18 följande:
    Ase! du ska ju så klart boka en natt i Ullared! runt 1h i bil från gbg!
    Skulle ju iofs varit kul men med hela familjen....nja.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-21 08:24:00 följande:
    Asereht: ni är välkomna hit så kan ni passa på att göra High Chaparral när ni ändå är ute på vift
    Låter nice. Återkommer i frångan. Vi vet ju inte riktigt hur det blir än heller men det bådar gott.
  • passau
    Asereht skrev 2010-05-21 07:30:40 följande:
    Skulle ju iofs varit kul men med hela familjen....nja.
    finns ju "barnförvaring" så har du bara stora S och liten A!
    Stor S hade du inte sett för allt hon vill ha *L*
  • Asereht
    passau skrev 2010-05-21 08:46:29 följande:
    finns ju "barnförvaring" så har du bara stora S och liten A! Stor S hade du inte sett för allt hon vill ha *L*
    Och förstå hur dyrt det skulle bli!

Nä, Ullared ska planeras i förväg och då ska det bara vara vuxna (och bebis).
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-20 22:28:37 följande:
    jag har det i varukorgen just nu.. Inte hunnit tänka på det än då jag knappt fått använda min vagn *surar*Ja fy fan vad arg jag blir om jag inte får dom jävla hjulen!!! ALDRIG mer bugaboo eller kidzshopen i så fall.
    klart du kommer få dem, men du borde få en dyna på köpet för sveda och värk (och väntan!)
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11