-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
sufletten var lite för mkt tom för mig
-
jag har det i varukorgen just nu.. Inte hunnit tänka på det än då jag knappt fått använda min vagn *surar*
Ja fy fan vad arg jag blir om jag inte får dom jävla hjulen!!! ALDRIG mer bugaboo eller kidzshopen i så fall.
-
Ase!
du ska ju så klart boka en natt i Ullared!
runt 1h i bil från gbg! -
Skulle ju iofs varit kul men med hela familjen....nja.passau skrev 2010-05-20 22:42:18 följande:Ase! du ska ju så klart boka en natt i Ullared! runt 1h i bil från gbg!
-
Asereht: ni är välkomna hit så kan ni passa på att göra High Chaparral när ni ändå är ute på vift
-
Låter nice.Fröken Småland skrev 2010-05-21 08:24:00 följande:Asereht: ni är välkomna hit så kan ni passa på att göra High Chaparral när ni ändå är ute på vift
Återkommer i frångan. Vi vet ju inte riktigt hur det blir än heller men det bådar gott.
-
finns ju "barnförvaring" så har du bara stora S och liten A!Asereht skrev 2010-05-21 07:30:40 följande:Skulle ju iofs varit kul men med hela familjen....nja.
Stor S hade du inte sett för allt hon vill ha *L* -
lite sugen på Ullared idag...
-
Och förstå hur dyrt det skulle bli!passau skrev 2010-05-21 08:46:29 följande:finns ju "barnförvaring" så har du bara stora S och liten A! Stor S hade du inte sett för allt hon vill ha *L*
Nä, Ullared ska planeras i förväg och då ska det bara vara vuxna (och bebis). -
klart du kommer få dem, men du borde få en dyna på köpet för sveda och värk (och väntan!)zasata skrev 2010-05-20 22:28:37 följande:jag har det i varukorgen just nu.. Inte hunnit tänka på det än då jag knappt fått använda min vagn *surar*Ja fy fan vad arg jag blir om jag inte får dom jävla hjulen!!! ALDRIG mer bugaboo eller kidzshopen i så fall.