K*B*N, pratar del 11

Måste få gnälla va mig lite, var o bada med tjejerna idag och lyckades trampa på en planka med spik i, plankan låg under sanden gömd, så såg den inte. Spiken var ju så klart rostig oxå. Fick väl in den kanske 5 -8 mm lite framför hälen på sidan, gör svin ont i foten nu, och har svullnat vid såret, fast jag tvätta och tvätta med sprit, bytt plåster ofta etc. Har halta omkring på tå på den foten hela dagen, men nu för någon timma sen la mina höfter av, av allt haltande, så nu sitter ja i soffan och har svinont i ena höften oxå.

Inte nog med de så slant jag med kniven i köket ikväll o råka skala av lite skin/kött ovanför tumm nageln. Blödde som fanken. Förra veckan lyckades ja skvätta ut stek olja på benet, blev flera fula blåsor.
Är ja bara skit fummlig och klantig eller har ja oturen med mig hela tiden?
Börjar starkt misstänka att min fumlighet hör ihop med ledvärken och den dåliga känseln i händer o armarna.
Vet inte riktigt om man ska vara tvungen att bege sig mot lassis ikväll o kanske få såret i foten titta på o få någon stelkrampsspruta eller nått?? Men lär iaf få vänta på min sambo som är iväg på Mc träff.
Enda positiva just nu är väl att barnen för första gången på över en vecka somnat innan 21. Ikväll somna dom 19.45 ca.