-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Den jag sålde var blå, inte marin utan den nya knallblå. Jag kikar på det mesta i färgväg förutom rosa, offwhite, marin och grå.Pruseluskan skrev 2010-04-13 10:39:34 följande:vilken färg var det och vad önskas?Fröken Småland skrev 2010-04-13 10:44:47 följande:Jo, men det skall nog vara lagom. Med tanke på att en kasse kläder fick plats i ett L-paket och fleecen är väldigt tacksam att trycka ihop.
-
http://www.letsgostrolling.com/mama-la-bugaboo-chenille-stroller-cover-sets.html
blev lätt sugentur d inte fanns gecko!
-
Tur det inte fanns någon jag gillade.passau skrev 2010-04-13 10:53:15 följande:www.letsgostrolling.com/mama-la-bugaboo-cheni... blev lätt sugen tur d inte fanns gecko!
-
Asereht: du efterlyste ju blått tyg som passar till din blå bas, vad sägs om Marimekkos blå? Jag tycker det är jättefint till
En sån sufflett och ett överdrag i vit frotté, yammi!
-
Det är jättesnyggt och passar bra men det är vit botten. Försöker har så lite vitt i närheten av mina barn som möjligt.Fröken Småland skrev 2010-04-13 11:00:23 följande:Asereht: du efterlyste ju blått tyg som passar till din blå bas, vad sägs om Marimekkos blå? Jag tycker det är jättefint till En sån sufflett och ett överdrag i vit frotté, yammi!
-
-
Väldigt rosa! *ha ha*
-
Min lodger är super!Asereht skrev 2010-04-13 09:27:59 följande:Vi skulle verkligen behöva en tunnare och smidigare åkpåse nu. Vinteråkpåsen är aldeles för varm även om man bara har vanliga kläder och mössa. Trivs inte riktigt med bäddset i vagnen. Tycker det är smidigare med åkpåse speciellt då jag flyttar mellan vagnar och bilstol tex. Synd bara att det inte är läge ekonomiskt nu eftersom det är födelsedag på gång. *surar lite* Ibladn måste man bara få klaga lite även om det gäller skitsaker.
påtal om olyckor läste ni om 2åringen? -
nej, vad?zasata skrev 2010-04-13 11:52:13 följande:Min lodger är super!påtal om olyckor läste ni om 2åringen?
-
Köpa på "krita" då hos "rätt" säljare?Asereht skrev 2010-04-13 09:34:49 följande:Nope. Då hade jag ju inte klagat ju! hade en men den sålde jag eftersom jag dels inte ville ha den färgen och dels inte hade behov av den då. Ska skaffa en men som sagt, just nu kan jag ju inte. *surar mer*