-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*senil* hittade!passau skrev 2010-04-17 08:46:22 följande:innan FK gjorde om sin hemsida kunde man se hur långt fram och för vilka daga man skulle ta ut fp... kan man se det nu med?
nu ska vi åka och göra fint i stugan! sätta upp lister och röja under huset (där förra ägaren hade skrotupplag och inte plockade bort ngt när han sålde...) -
Vi drar upp till sthlm över dagen så här blir det tyst idag.
Ska ta buggan tror jag, måste ju ut med den lite också! Med nya fina åkpåsen också.
-
Aha, den hann fram före helgen?Asereht skrev 2010-04-17 09:05:28 följande:Vi drar upp till sthlm över dagen så här blir det tyst idag.Ska ta buggan tror jag, måste ju ut med den lite också! Med nya fina åkpåsen också.
Ha det så bra i stora staden!
-
Japp den hann fram. Nu har jag knökat ned den i liggdelen. Vek den så det blev som ett huvudskydd längst upp. Funkar bra.Fröken Småland skrev 2010-04-17 09:20:27 följande:Aha, den hann fram före helgen? Ha det så bra i stora staden!
-
Asereht skrev 2010-04-17 11:07:38 följande:Japp den hann fram. Nu har jag knökat ned den i liggdelen. Vek den så det blev som ett huvudskydd längst upp. Funkar bra.
Det är så den skall vara i liggdelen, funkar helt ok om än inte optimalt. Huvudet hamnar där rumpan skall vara på ett större barn i sittdelen ellerhur?
Har du inte kommit iväg än förresten? -
fr.s, hur är den gula toppsettet til buggan? det finns en ny sån i canvas va? klurar på om den e snyg på brun.. eller om nyansen är mes-gul-90tal
-
Det finns inget nytt gult toppset tyvärr utan bara den gamla i fleece. Det blir liiite kiss och bajs mot brunt men den gula nyansen är riktigt kanariegul och härligLokatt skrev 2010-04-17 11:23:12 följande:fr.s, hur är den gula toppsettet til buggan? det finns en ny sån i canvas va? klurar på om den e snyg på brun.. eller om nyansen är mes-gul-90tal
-
Sy ett snyggt i orangeLokatt skrev 2010-04-17 11:23:12 följande:fr.s, hur är den gula toppsettet til buggan? det finns en ny sån i canvas va? klurar på om den e snyg på brun.. eller om nyansen är mes-gul-90tal
-
Tack vad snälla ni är!
Själv får jag ju snespel på frisyren, men det värmer att några gillar en ändå!
Kavat: Stackars er allihop!! Hade gärna hjälpt till jag också, men det tar ju lite tid att ta sig till er, speciellt när flygen är inställda..Hoppas ni alla mår bättre nu!!
Riski: Usch vad jobbigt det lät.Att slippa fixa/betala själv är det sköna med att bo i lägenhet, men ändå kollar jag och maken lite halvseriöst efter gemensamt hus. Det var bara det här med jobb och vettig inkomst då..
Har konfronterat mitt missbruk och lagt ut bild i min blogg - mest på skoj förstås!Men, varför varför varför köper jag så många filtar???
Hade jag haft plats och råd kanske det hade blivit en hel del fler vagnar också, men just filtar..???
-
Pruseluskan: Vad duktig du är som framkallar bilder. Jag måste också.. *ååångest*