-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Här mår jag bättre tror jag. Spydde massor innan
, men det var mest av slem och hosta, tror jag... Förkylningen har brutit ut ordentligt så frossan är borta och värken i kroppen, så då känner man ju sig så mycket bättre.
Fick kört barnen till gympani förmiddags där maken mötte upp. Han hann precis, blev buss, vänta 2 timmar, tåg under natten och sen taxi till Landvetter för att hämta bilen.. Många timmar hem från Umeå.Men nu är han äntligen hemma!
Han hämtade nya sommardäck till bilen, 3000:-, det är ju en halv Bee var min kommentar! Jag är också supersugen, får se hur det blir. -
jag har ett orange på nuRiskiflickan skrev 2010-04-17 12:53:32 följande:Sy ett snyggt i orange
Fast orginal i fleece. bara på ryggen, resten brunt.
Hade hoppats på att gula fanns i canvas, ville ha en canvas suffla men det är svårt att hitta canvastyg o sy själv tycker jag, då tar jag hellre en orginal canvas.
Har ett så snyggt tyg på g till en rygg som är just gul/brun.hahahaha kiss och bajsFröken Småland skrev 2010-04-17 12:52:49 följande:Det finns inget nytt gult toppset tyvärr utan bara den gamla i fleece. Det blir liiite kiss och bajs mot brunt men den gula nyansen är riktigt kanariegul och härlighaha, vilken koppling bara för det var de färgerna
Var det föresten inte du som letade ett för att ha haft i samlingen? eller hittade du det tillslut? Kanske inte aktuellt längre när du sålt av? hittade ett nytt i kartong för 500:- -
Har haft gult toppset, det var det gula parasollet jag "behövde"Lokatt skrev 2010-04-17 14:53:28 följande:jag har ett orange på nu Fast orginal i fleece. bara på ryggen, resten brunt. Hade hoppats på att gula fanns i canvas, ville ha en canvas suffla men det är svårt att hitta canvastyg o sy själv tycker jag, då tar jag hellre en orginal canvas.Har ett så snyggt tyg på g till en rygg som är just gul/brun. hahahaha kiss och bajs haha, vilken koppling bara för det var de färgerna Var det föresten inte du som letade ett för att ha haft i samlingen? eller hittade du det tillslut? Kanske inte aktuellt längre när du sålt av? hittade ett nytt i kartong för 500:-
-
aha okFröken Småland skrev 2010-04-17 15:42:27 följande:Har haft gult toppset, det var det gula parasollet jag "behövde"
-
Nu har jag beställt en Bee :D
-
tack! Gjorde så... stod ju i denKavat skrev 2010-04-17 07:54:51 följande:Alltid ut och in!
-
va blev det? för åkis alltsåAsereht skrev 2010-04-17 09:05:28 följande:Vi drar upp till sthlm över dagen så här blir det tyst idag. Ska ta buggan tror jag, måste ju ut med den lite också! Med nya fina åkpåsen också.
-
Fröken Småland skrev 2010-04-17 12:52:49 följande:Det finns inget nytt gult toppset tyvärr utan bara den gamla i fleece. Det blir liiite kiss och bajs mot brunt men den gula nyansen är riktigt kanariegul och härlig
Jag är så in i bomben trött att det där faktsikt fick mig att skratta högt här vid datorn.jag hade ryslig ågren för att det aldrig blivit av, nu har det lättat.... jobbigast att få in dem i album. Men har "bara" 2010 kvar att sätta in och dem har inte kommit i brevlådan än....Ekorrfamiljen skrev 2010-04-17 14:16:10 följande:Pruseluskan: Vad duktig du är som framkallar bilder. Jag måste också.. *ååångest*heja!zasata skrev 2010-04-17 18:42:54 följande:Nu har jag beställt en Bee :D
Vad har ni för färger på Bee:arna här i tråden. Jag önskar mig en med rödsuffla... -
Lokatt - Fått mail?
Hur länge efter ÄL "måste" man vänta innan gravtest? Jag har ju lovat mig själv att jag ska vänta minst 2mensperioder innan jag tar det... men jag tror inte jag blir mer besviken eller mindre hoppfull än om jag tar det relativt snart... fast oandrasidan så kanske jag ska "skydda" mig in i ovisshetens töken ett tag till.... ååÅåå vet inte.. Hur snabbt efter försk att bli gravida har ni gjort test?
Som det är nu går man ju omkring och liksom letar och nästan framkallar symtom.
det som talar för är - Trötthet ggr 1000 (fast det kan jag vara ändå), Total vimsig och virrighet (kan jag bli vid stress) Super sentemental (Mest jämt) Kort stubin (Kan ju gå hand i hand med tröttheten) "Menssmärtor" i livmodern (kan ju vara ren inbillning)
, svullen mage (kan ju faktiskt ha med min craving på ostbågar att göra)
Det som inte finns nu och som var jätte tydligt vid grav med Tuva - Spänningar och ömande bröst. Och då kunde jag inte äns känna doft av kaffe nu böljar jag i mig för att inte vara så nedrans trött....
tror som sagt att det inte är nått... tror bara mitt huvud spelar mig ett spratt för att jag sååå hemskt gärna VILL -
Jag har ju inte försökt bli gravid med någon av mina, men med Ebba testade jag + utan problem 4dagar innan mensen var beräknad.Pruseluskan skrev 2010-04-17 23:21:22 följande:Lokatt - Fått mail? Hur länge efter ÄL "måste" man vänta innan gravtest? Jag har ju lovat mig själv att jag ska vänta minst 2mensperioder innan jag tar det... men jag tror inte jag blir mer besviken eller mindre hoppfull än om jag tar det relativt snart... fast oandrasidan så kanske jag ska "skydda" mig in i ovisshetens töken ett tag till.... ååÅåå vet inte.. Hur snabbt efter försk att bli gravida har ni gjort test? Som det är nu går man ju omkring och liksom letar och nästan framkallar symtom. det som talar för är - Trötthet ggr 1000 (fast det kan jag vara ändå), Total vimsig och virrighet (kan jag bli vid stress) Super sentemental (Mest jämt) Kort stubin (Kan ju gå hand i hand med tröttheten) "Menssmärtor" i livmodern (kan ju vara ren inbillning) , svullen mage (kan ju faktiskt ha med min craving på ostbågar att göra ) Det som inte finns nu och som var jätte tydligt vid grav med Tuva - Spänningar och ömande bröst. Och då kunde jag inte äns känna doft av kaffe nu böljar jag i mig för att inte vara så nedrans trött.... tror som sagt att det inte är nått... tror bara mitt huvud spelar mig ett spratt för att jag sååå hemskt gärna VILL
Men Leo fick jag göra 5 test och fick på digitaltest "gravid" en vecka efter mensen skulle kommit.
När skulle du haft mens?