• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht

Räknade just ut att jag har lyckats ha inte mindre än 42 vagnar fram till idag (inkl nuvarande)! {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_cool}

Jag tror inte jag ska visa maken listan, det är ju att ge vatten på kvarn sas.

passau skrev 2010-04-18 13:16:17 följande:
    Grattis till Riski! (till vad? vill ju inte vara sämnre )
    Hänger också på då: Grattis Riski! {#lang_emotions_flower}
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-18 14:34:15 följande:
    Billig, men Vipera skulle nog få krupp om jag köpte ytterligare en ny vagn!
    *ha ha* Ja, du köpte väl en fin turkos brio nyss va?

Jag har inte köpt någon ny sedan augusti förra året, det måste vara rekord här!
    Men jag har planer....*schhhh*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • passau

vi gillar ju egentligen geckon men jag skulle gärna ha en båge över vagnen... kan man köpa en ny sittdel och sätta på gamla underreedet?

• Ekorrfamiljen

Jo, nu har jag ju en turkooos Brio Sing, en rooosa BT Jogger Komfort och en härligt 70-talsbrun manchester Gesslein Panorama som favvovagnar och det får faktiskt räcka. Problemet är att jag skulle behöva sälja av runt 4-5 andra, men man får ju inga pengar för dem i nuläget. När (om?) vi flyttar så måååste jag iaf sälja.

Hittade förresten en hel kasse tygblöjor när vi började röja i garderoben på mitt gamla kontor för att ge plats åt Vemunds nya sköthörna. {#lang_emotions_innocent} Jag trodde att jag hade sålt av allt efter Vendel. *hostar diskret*

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-18 11:19:15 följande:
    Jag fullkomligt avskyr att hitta saker på Tradera jag blir tokkär i och så finns det inget köp nu eller så är man pank (eller som nu båda delarna)! *Grrrr* 
    I know! Va bara tvungen att ha ett par gröna plyshtights Me an I eftersom jag köpt Pussgrodetunikan i nästa stl så det fick nästan kosta vad det kosta ville....trots nästintill eko på konto då K missade att anmäla till FK denna utbetalning så vi väntar gladeigen på lite kosing som är mer än välbehövligt
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11