-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
jag tog svart, men sommarsuffla.. Så kan man kan köpa fler sen tänkte jag
Hu nu skrämer du mig!Pruseluskan skrev 2010-04-17 23:13:49 följande:heja! Vad har ni för färger på Bee:arna här i tråden. Jag önskar mig en med rödsuffla...Kavat skrev 2010-04-17 14:52:53 följande:Här mår jag bättre tror jag. Spydde massor innan, men det var mest av slem och hosta, tror jag... Förkylningen har brutit ut ordentligt så frossan är borta och värken i kroppen, så då känner man ju sig så mycket bättre. Fick kört barnen till gympani förmiddags där maken mötte upp. Han hann precis, blev buss, vänta 2 timmar, tåg under natten och sen taxi till Landvetter för att hämta bilen.. Många timmar hem från Umeå. Men nu är han äntligen hemma! Han hämtade nya sommardäck till bilen, 3000:-, det är ju en halv Bee var min kommentar! Jag är också supersugen, får se hur det blir. -
ja vi är inte där än... men den borde komma runt onsdag eller slutet av nästa vecka...zasata skrev 2010-04-18 08:22:44 följande:Jag har ju inte försökt bli gravid med någon av mina, men med Ebba testade jag + utan problem 4dagar innan mensen var beräknad.Men Leo fick jag göra 5 test och fick på digitaltest "gravid" en vecka efter mensen skulle kommit.När skulle du haft mens?
-
www.tradera.com/Skotvaska-fran-Bugaboo-auktion_161113_111045524
Är det så här man ska sälja dem nu? Utan lock!!! -
Zasata, avis, vill också ha en Bee... Ja, vi får väl se...
-
Idag har jag migrän, blev väl lite bakis efter besöket på Barkarby handelsplats. Man blir ju lite lätt chockskadad när man kommer till sthlm en helg. Det är såååå mkt folk och alla har bråttom och ska först! *stress*
Buggan var trevlig att ha med. Den är betydligt kortare än de trehjuliga vagnarna så det blev mer plats kvar bak (fäller inte vagnen). Lillgrisen hade det så mysigt så i fina bruna åkpåsen. Bilder kommer.
Negativt igår var att vi höll på att bli påkörda vid ett övergångsställe. En dum jävel körde om bilen som stannat för oss och hade vagnen varit en dm längre fram hade fanskapet rammat vagnen. Fatta hur arga vi var! Jag förstår vekligen inte hur folk är funtade som gör såna grejor. Detta mitt ute på en handelsplats med grymt mkt folk i rörelse. På ett sånt ställe borde man ju hålla ned farten och vara extre uppmärksam istället.
-
Idioter!! Förstår du blev arg, en gång backade en j*vel på oss!!Asereht skrev 2010-04-18 11:13:44 följande:Idag har jag migrän, blev väl lite bakis efter besöket på Barkarby handelsplats. Man blir ju lite lätt chockskadad när man kommer till sthlm en helg. Det är såååå mkt folk och alla har bråttom och ska först! *stress* Buggan var trevlig att ha med. Den är betydligt kortare än de trehjuliga vagnarna så det blev mer plats kvar bak (fäller inte vagnen). Lillgrisen hade det så mysigt så i fina bruna åkpåsen. Bilder kommer. Negativt igår var att vi höll på att bli påkörda vid ett övergångsställe. En dum jävel körde om bilen som stannat för oss och hade vagnen varit en dm längre fram hade fanskapet rammat vagnen. Fatta hur arga vi var! Jag förstår vekligen inte hur folk är funtade som gör såna grejor. Detta mitt ute på en handelsplats med grymt mkt folk i rörelse. På ett sånt ställe borde man ju hålla ned farten och vara extre uppmärksam istället.
kavat: Klrt du måste ha en bee till bebis.
Hur har det gått med svärföräldrarna? -
Jag fullkomligt avskyr att hitta saker på Tradera jag blir tokkär i och så finns det inget köp nu eller så är man pank (eller som nu båda delarna)! *Grrrr*
-
vad har du hittat?Asereht skrev 2010-04-18 11:19:15 följande:Jag fullkomligt avskyr att hitta saker på Tradera jag blir tokkär i och så finns det inget köp nu eller så är man pank (eller som nu båda delarna)! *Grrrr*
-
Saker jag uppenbarligen inte behöver.zasata skrev 2010-04-18 11:22:25 följande:vad har du hittat?
Barngejor.
-
Grattis Riski!!!!