-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*vill ha bugga*
-
Någon som har koll på vad Everest skaljackorna kostar nya?
-
399 tror jag jag såg på annons i Mama. Jag köpte en för 25kr i stl 86/92 och den kan T ha gott och väl och då är hon en rätt bitig damAsereht skrev 2010-04-18 15:58:17 följande:Någon som har koll på vad Everest skaljackorna kostar nya?
-
Grattis Riski!
-
Hon fyller ju år idag!passau skrev 2010-04-18 13:16:17 följande:Grattis till Riski! (till vad? vill ju inte vara sämnre )
-
Hoppas du blir bättre snarast!Asereht skrev 2010-04-18 11:13:44 följande:Idag har jag migrän, blev väl lite bakis efter besöket på Barkarby handelsplats. Man blir ju lite lätt chockskadad när man kommer till sthlm en helg. Det är såååå mkt folk och alla har bråttom och ska först! *stress* Buggan var trevlig att ha med. Den är betydligt kortare än de trehjuliga vagnarna så det blev mer plats kvar bak (fäller inte vagnen). Lillgrisen hade det så mysigt så i fina bruna åkpåsen. Bilder kommer. Negativt igår var att vi höll på att bli påkörda vid ett övergångsställe. En dum jävel körde om bilen som stannat för oss och hade vagnen varit en dm längre fram hade fanskapet rammat vagnen. Fatta hur arga vi var! Jag förstår vekligen inte hur folk är funtade som gör såna grejor. Detta mitt ute på en handelsplats med grymt mkt folk i rörelse. På ett sånt ställe borde man ju hålla ned farten och vara extre uppmärksam istället.
Men usch, vilken dåre!Ni skulle försökt ha tagit regnr och anmält!
-
Jag vet, men tyvärr så hann vi inte med det. Det går ju så fort och man blir lite chockad av vad som kunde hänt.Kavat skrev 2010-04-18 16:18:29 följande:Hoppas du blir bättre snarast! Men usch, vilken dåre! Ni skulle försökt ha tagit regnr och anmält!
-
Tänkte bildbomba tråden lite.
Först ut kommer en bild från lekparkslek i solen från i fm.
Att jag egentligen inte alls är nått jätte fan av rosa kan vara svårt att tro med denna bild
http://www.familjeliv.se/Hem/pruseluskan/galleri.php# -
Pröva igen! Skam den som ger sig!Pruseluskan skrev 2010-04-18 16:41:41 följande:Tänkte bildbomba tråden lite.Först ut kommer en bild från lekparkslek i solen från i fm.Att jag egentligen inte alls är nått jätte fan av rosa kan vara svårt att tro med denna bild www.familjeliv.se/Hem/pruseluskan/galleri.php#
-