• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo

Gå in på butik så kommer alla plagg upp. Jag kan inte bestämma mig, men har bara en vecka på mig. Jobbigt!

2010 ska bli ett bra år!
  • Asereht
    zasata skrev 2010-04-18 18:44:33 följande:
    399
    449 för bara jackan över strl 116 och 599 för jacka och byxa just nu tydligen enligt prisuppgifter på Stadium.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Lindadjo

Idag var jag på me&I-träff. Roligt att komma ut och träffa lite folk, och få lite inpsiration ifrån någons annans hem, nu är jag peppad att göra iordning det vi har rivit ner här hemma

2010 ska bli ett bra år!
  • Asereht

Tror ni min äldsta grabb skulle vara fin i denna?

www.filur.se/images/products/large/00051875.jpg

Han vill ha en fägglad jacka och då är det antingen denna eller röd som finns (för att inte få en likadan som förra eller lika som någon av brorsorna). Röd är ju fint men det vore kul med en färg som inte är så vanlig men det är min åsikt det.

• Lindadjo
    Asereht skrev 2010-04-18 21:51:51 följande:
    Tror ni min äldsta grabb skulle vara fin i denna? www.filur.se/images/products/large/00051875.j...Han vill ha en fägglad jacka och då är det antingen denna eller röd som finns (för att inte få en likadan som förra eller lika som någon av brorsorna). Röd är ju fint men det vore kul med en färg som inte är så vanlig men det är min åsikt det.
    Den tycker jag var riktigt läcker
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Och, så klart! Så vill jag säga Grattis Riksiflickan! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}

2010 ska bli ett bra år!
  • Kavat
    Lindadjo skrev 2010-04-18 21:37:20 följande:
    I-lands besvär. Men vilken färg på jacka tycker ni är snyggast? Och vinter eller skaljacka? shop.gneis.se/main_fs.html
    Oj, vad svårt. Snyggt med dragkedja i avvikande färg... Men hm, den blå med turkos dragkedja var fin, men egentligen är jag ingen stor fan av blå...

Svart skal med lime dragkedja var lite cool. Svart är alltid klassiskt.. Nädu, jag vet inte...

Skaljacka är supersmidigt, för man kan ha den hela året. MEN det är rätt gött med tjock vinterjacka också.
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-04-18 21:51:51 följande:
    Tror ni min äldsta grabb skulle vara fin i denna? www.filur.se/images/products/large/00051875.j... Han vill ha en fägglad jacka och då är det antingen denna eller röd som finns (för att inte få en likadan som förra eller lika som någon av brorsorna). Röd är ju fint men det vore kul med en färg som inte är så vanlig men det är min åsikt det.
    Snygg!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2010-04-18 22:18:25 följande:
    Oj, vad svårt. Snyggt med dragkedja i avvikande färg... Men hm, den blå med turkos dragkedja var fin, men egentligen är jag ingen stor fan av blå...Svart skal med lime dragkedja var lite cool. Svart är alltid klassiskt.. Nädu, jag vet inte... Skaljacka är supersmidigt, för man kan ha den hela året. MEN det är rätt gött med tjock vinterjacka också.
    Ja, jag tänker oxå lite så. Jag är väldigt förtjust i just skaljackor, men det har ju resulterat till att jag redan har skaljackor, men egentligen ingen varmare vinterjacka. Det är ju svarta byxor till, vet inte om jag ska ta med avikande vita dragkedjor eller inte. Men jag är sugen på att vara lite wild and crazy, så jag är faktiskt lite sugen på cerice jacka med grön dragkedja, men den finns ju bara som skal, och det kanske jag inte skulle ha. Eller kanske lite bra? Nä, jag vet inte. Lessnar kanske på en rosa jacka oxå? Svårt!....som sagt.

Idag satt vi ute och åt grillmat för första gången i år, det var helt underbart i solen

Klickbar bild
    2010 ska bli ett bra år!
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2010-04-18 22:07:29 följande:
    Den tycker jag var riktigt läcker
    Jag tycker också den är läcker, maken är lite tveksam men det skiter jag i. Ska fråga storbusen imorgon vad han tycker, det är viktigast eftersom det är han som ska ha den. Men jag gillar att det är lite udda färgställning för de flesta andra killar på skolan har svart, grått, marint eller möjligen röd jacka. Fram för färg säger jag bara! Rött gillar han ju annars men nu hade han ju röd vinterjacka och då tycker jag vi behöver förnya oss lite.
    Lindadjo skrev 2010-04-18 21:38:03 följande:
    Och det är till mig alltså Här är det inte bara ungarna som ska vara snygga nästa vinter
    Skaljcaka, svart med vit dragkedja är ju klassiskt snygg och aldrig fel. Kanske lite tråkig också. Jag gillar annars grön med svart dragkedja men jag har lite grönnojja. *s* Den rosa var cool i färgen men jag gillar inte att det är svarta detaljer på axlarna och gröna dragkedjor, blir för mkt blandning. Svarta dragkedjor också så hade den varit väldigt läcker, nästan så att jag kunde tänkt mig den då jag gillar starkt cerise men dissar pastellrosa.

Synd att de inte hade en lila med grönt, jag hade kunnat tänka mig det själv. *gillar lila mkt*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11