• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-18 16:46:11 följande:
    Trött liten Tuva efter att ha lekt hela fm ute. Tror ni hon skulle få plats i en bugga eller är det önsketänkande?
    Sötis!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Pruseluskan skrev 2010-04-18 16:46:11 följande:
    Trött liten Tuva efter att ha lekt hela fm ute. Tror ni hon skulle få plats i en bugga eller är det önsketänkande?
    Åh, vad mysigt det såg ut! {#lang_emotions_heart}

Hur lång är hon. Har två bilder på dottern (när hon var 95 cm) i Geckon i galleriet. Och Geckon är kortare i ryggen än Camen.
  • Ekorrfamiljen
    Grattis Riskiflickan!! {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_cheers}

Pruseluskan: Vilken liten sötis! Rooosa är väl aldrig fel?
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • passau

har sorterat foton fr¨m bröllopsresan till USA... S skulle se alla kort om och om igen... var på disney och sea-world... suck så där 400 kort och filmer... men nu sover båda, maken är och springer och jag tänkte ta en sväng på Wii för d va längesen!

• Lindadjo
    Lindadjo skrev 2010-04-18 21:37:20 följande:
    I-lands besvär. Men vilken färg på jacka tycker ni är snyggast? Och vinter eller skaljacka? shop.gneis.se/main_fs.html
    Och det är till mig alltså Här är det inte bara ungarna som ska vara snygga nästa vinter
    2010 ska bli ett bra år!
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-04-18 17:34:58 följande:
    Åh, vad mysigt det såg ut! Hur lång är hon. Har två bilder på dottern (när hon var 95 cm) i Geckon i galleriet. Och Geckon är kortare i ryggen än Camen.
    då är det inte enbart önsketänk då bra!
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-18 20:00:12 följande:
    Grattis Riskiflickan!!  Pruseluskan: Vilken liten sötis! Rooosa är väl aldrig fel?
    nej inte fel. Bara det att jag inte alls är rosa. Förutom ceris Jag är mer röd
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11