mithrandil skrev 2011-04-24 23:07:16 följande:
Jag har tagit upp det vid ett tidigare tillfälle men då har han inte tyckt om iden av att andra ska rota i privata saker.
Men nu så verkar det försent, han säger att han inte älskar mig längre. Får se hur det går, vi kommer ju ändå behöva bo ihop ett tag och för barnens skull måste vi vara vuxna och prata igenom hur framtiden ska se ut.
tack för rådet om hatt, ska köpa en sån där solhatt han hade förra året. Hoppas bara den får sitta på för hittills har mössa och keps åkt av snabbare än snabbt. Kan man smörja med locobase repair för att lindra eller ska jag låta öronen vara?
Hoppas det blir så bra som det kan bli för er.
Påsken gick bra även om svärmor tyckte hon kunde ge theo tårta bara den hade laktosfri grädde. Att det kan vara mjölk i tårtbottnen hade hon ingen tanke på. Men nu fick han banan istället och var jättenöjd.
När vi åt påskmiddagen fick han en burk och sen fick han potatis att gnaga på, så han var i himmelriket. Börjar dock bli svårt att få äta godis i fred nu, han vill också äta, men än så länge går det med kex. Blir så jobbigt när han inte ens kan slicka pådet och provsmaka.