LillSkruttet skrev 2011-05-29 21:31:49 följande:
Inget särskilt han ätit just nu..... tror dock att det ser lite värre ut på filmen. Men man funderar ju på om han är allergisk mot sädesslag också. Var ju i onsdags och tog nya prover, just för vete/havre/råg, samt majs.
Men visst syns det att han kämpar med andningen?? Känner mig så nojjig ibland och förstår inte att vi alltid blir hemskickade från akuten utan direkt hjälp.
Är det galet att åka in när han är så här trots att han är så pigg och glad??
Så söt han är :)
Tycker att magen ser ut lite som Theos, jag la märke till att han hade lite stor mage åt "biaffrabarn"-hållet men inte så extremt, när jag jämförde med de andra i mammagruppen. Men nu när vi kör helt utan sädesslag och mjölk så har det inte varit så.
Nu har vi ju inte testat ägg eller soja direkt så vi är utan det också, men just magen vet jag att jag reagerade på och nu är det inte alls så. Men det var när allt annat strulade så jag har inte stenkoll på när det försvann, ifall det var på vete, eller havre eller kanske något annat.
Jag orkade inte hålla på mer så allt sånt är borta så får vi jobba upp oss igen. Nu när vi kört utan det i några veckor så upplever jag i alla fall att han är piggare på att äta riktig mat.
En helt annan sak, jag har börjat kolla lite recept på bröd och det står bla. Teff, vart hittar jag sånt, har kollat på ica kvantum och maxi men inte hittat.