Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
när ag hade ÄL, så fick jag jättestarkt, även tre dagar efter. men endast den dagen jag antar att jag hade ÄL hade jag såååå jäkla ont i magen.
denna månaden ska jag testa redan fem dagar innan ÄL..så får jag se om det stiger typ
Skrev om att jag fick mens innan idag...det var blodaktigt, men nu är det typ endast bara massa brunt. får se om jag får mens ordenltigt imorrn.
jag undar, hade ni ätit pergo denna gången eller hade ni hoppat och hoppats på att ni får egen ÄL? vill jju bara att ett ägg ska släppa menar jag.
ok på mina tester ska det vara 36 timmar innan så om vi hade sex några timmar innan det så borde det ju ändå vara ok? blä hatar det här.

ja , usch jag hatar att vänta. denna gång ska jag inte testa innan bim, hoppas jag kan hålla mig. går åt så mycket pengar varje månad, 2 pack cb ältest, 3 pkt pergo, och minst 4 gravtest.
Instämmer på dig bollanmollan, det blir dyrt varje månad.
Fast dock har jag typ 100 ÄL test här kvar från testlagret. Känns som det inte miskar ngt när man använder dom.
Nåja..idag har jag fått "riktiga" mensen, nu väntar jag på att gyn ska ringa så ag vet om jag ska ta pergo eller inte.
Känns så såvrt å veta, för jag vill ju ha ägglossningen även i maj..så vi får la se.
men de 23 maj ska jag iaf ha BIM om jag nu får ÄL efter 14 dagar. ska bli spännande att se.
puuuuh detta tär såååå fruktansvärt på mig....vll så gärna att det ska ta sig nu. men denna månaden ska jag försöka att inte tänka på det alls, bara tänka på skolan och jobbet istället. ch även flytten...
Åh, men visst är det svårt att bara släppa tanken sådär. Tänkte göra desamma. Bara ta det som det kommer men nu sitter man här med ÄL-testerna igen
*suck och ve*
Nu ringde dom ifrån gyn.
Jag börjar med pergo på fredag, två tabletter om dagen i fem dagar.
Så nu får vi la se hur det blir denna gången..
Nu får vi hålla tummarna för oss allihopa ;)