Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
MiraJ: Negativt idag, men ska vänta en vecka nu. Så får vi se då. fortfarande tidigt iaf. så vi får se.
Är det ngn här som vet om LH hormonet minskar om man är gravid?
Testat även med ÄL test nu ett par dagar för skojs skull å för att ja har så många. Men det ger knapt ngt utslag, man får verkligen titta efter andra strecket.
Är de så att de minskar om man är gravid eller????
Åhhh jag vill så gärna vara gravid....
Ngn??????????? nu måste jag bege mig!
Hej hej!
MiHijo- Åh va spännande! Har varit lite frånvarande här på FL några veckor. Blev så nervös för din skulle när jag läste, hoppas det visar plus snart för dig!
Babe- Jag får alltid min mens exakt en vecka efter sista tabletten. Men det är så himla olika från person till person.
Babe: Jag har tagot två omgångar provera. Första omgången fick jag på den 4 tablettdagen! Lite snopet... Andra omgången fick jag 4 dagar efter tablettslut men då hade jag mens i två veckor... första veckan mer ljusbrunt andra veckan mer "riktig" mens. Så det är nog väldigt olika!
Hoppas att det kommer fungera för dig med pergotime, håller mina tummar!
Om man inte har fått någon ÄL dag 16 och heller inte får någon blödning de kommande dagarna stämmer det då att man får börja om med Proveran för att skapa en blödning för att på nytt köra en ny Pergotimekur? Eller får man garanterat en blödning efter att ha tagit Pergotime som inte resulterat i ÄL ??
Åhhh, jag är så nervös, jag blir knäpp på detta.
Hur gick det för dig? var du gravid???+