Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....

Hej allihopa igen!
Jag körde dubbelkul i februari oxå, men då fick jag ju ingen ÄL ELLER mens. Men sen hände inget förrän nu den 10 april, DÅ fick jag ÄL. och mensen idag. hon hade dock ingen förklaring till varför det blivit såhär.
Så hon sade iaf eftersom det inte funkat första gången med mens å ÄL så fick jag äta denna månaden, och kom mensen nästa gång fick jag äta pergo igen. Men efter det skulle jag komma tillbaka för en kontroll, så fick dom se hur dom skulle hjälpa mig då!
Så detta är min andra pergo omgång, men får äta en till som sagt då det inte funka första gången, hon sade typ att jag då haft ett uppehåll och fick äta dom två månader i streck, så denna gången hoppas jag på ÄL i RÄTT tid som man ska ha. Så jag inte missar det som sist. Så ska börja testa tidigt denna gången. direkt när mensen är borta.
Nu ska jag göra mig irodning, vika lite tvätt å så sen sova. Vakna nyss till efter att lagt min busunge.
LillaMy3: Ingen ÄL eller mens själv. Och när jag hade det så var det väldigt oregelbundet.
Var hungrig som en varg hela dagen igår. ATTANS! Ger mig ju massa falska förhoppningar.... Jag tror ju inte det funkat nu heller. Vill inte bli besviken, men det blir är jag ju redan. (tar ut besvikelsen lite så i förskott)
Går ju bara runt och känner efter
Kan omöjligen känna något redan nu, även om det skulle funkat. (hade äl den 23/4)
Kan man bli hungrig av PMS? Har ju typ aldrig egen äl så jag har inte koll.
Nu har jag gnällt klart och skall göra något produktivt som att dricka kaffe eller så en stund. Borde nog skaffa mig en bok att läsa också.
LillaMy3: Jag hade oxå massa symptom innan mensen. Hade jätteont i magen, ömmande bröst och allt. Så jag hoppades massor, men fyyyy vad besviken jag ble när jag fick min mens igår. SUCK!
Jaså, så man kan få ÄL tidigare å tidigare???? Ja jag hoppas iaf att det inte drar ut på det denna gången med, var jobbigt. typ 58 dagar efter att jag åt pergo.
Så hoppas det blir tvärtom denna månaden.
Nej nu måste jag gör alite läxor.
Har ni msn tjejer?