Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Hej!
Hoppas det är ok att jag hoppar in här. Har precis tagit min andra kur Pergotime. Efter den första fick jag ägglossningsflytningar dag 12 och plus på ÄL test dag 13. Är idag på dag 13 men har varken fått plus eller flytningar, hur har det varit för er? Har ni fått ÄL samma dag varje månad med Pergotime eller kan det variera? Kanske ska säga att jag åt Provera förra månaden men fick mens naturligt denna, kan det spela roll?
alou - Glömde säga.. Att efter första pergokuren har mensen kommit naturligt alla gånger.. Är inne på 3dje pergokuren nu.
Vad bra, bara att vänta då :) Kändes bara så skönt då jag trodde att jag kanske skulle få någorlunda regelbundna cykler för en gångs skull...
Nu har jag inga symptom kvar :(
Men jag kör ett sista gravtest den sista i denna månaden, om inte mensen kommit innan dess vilket jag hoppas på isf så jag kan få ÄL sen igen.
Men är jag inte gravid så känns det såååå meningslöst..vill så gärna. Vill inte bli gravid senare än maj, så har en månad te på mig iaf...hehe! vill ha en januari/februari bebis nämligen.
Nu ska jag träna lite..
nån som vet när ett ägg som var 19mm igår på dag 14 borde släppa? ältesterna visar fortfarande negativt, och dom har funkat förr.
jag testade igår då var det negativt och i morse ska köra ett senare idag och kolla.