• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • MiHijo

hej tjejer!

Är väldigt förvirrad nu.

Åt pergotime 9 till 13 februari.    IDAG har jag ägglossning.

Ringde sjukvårdsuplysningen och berättade hur ont jag har. Mår illa och fryser. gjorde ett gravtest för säkerhetskull och ett ÄL test från testlagret och även CB ägglossningstest. Och det gav utslag..

Hu är det möjligt såhär lång tid efter???? :S:S:S:

HJÄLP! och gubben som inte ens vill ha barn nu.

• fröken m

Jag hoppar in i den här gruppen!
    Äter Pergo för första gången nu (sista dagen idag).
    Är i början på min utredning (enligt mej, men enligt läkaren så är det här typ sista utvägen). Har ingen egen ägglossning.

Lycka till alla brudar!!

• MiHijo

och får tillägga att jag väntade min mens den 4 mars men inte fått ngn. och idag har jag ÄL..........hur är de möjligt?

• MiHijo

Och innan igår det gav utslag så har jag haft ont i magen några dagar innan. Men då har jag inte testat. men hur många dagar kan det ge utslag?  för igår var det starkt alltså, och idag har jag inte ont i magen.

bara så jag inte missat ÄL, hade iaf sex igår med, så nu hoppas jag...ävwn gubben :D ändrat sig igen.......

vad tror ni, tror ni det tagit sig eftersom vi hade sex igår. eller kan det ha visat utslag tididagre med???? ja ni fattar vad jag menar???

• lerumstessan

Nu är min pergokur uppäten sedan igår. Känner ingenting och det konstiga är att jag har fortfarande mens......i 10 dagar har det hållit på nu! Nu ska man väl vämta på ÄL??? På tisdag ska jag till gyn och göra VUL för att kolla om det är ÄL på G. Hoppas mensen slutar tills dess.

Någon av er som blött länge efter provera??

~¤~Ally 090617~¤~
  • MiHijo
    lerumstessan skrev 2010-04-11 14:49:14 följande:
    Nu är min pergokur uppäten sedan igår. Känner ingenting och det konstiga är att jag har fortfarande mens......i 10 dagar har det hållit på nu! Nu ska man väl vämta på ÄL??? På tisdag ska jag till gyn och göra VUL för att kolla om det är ÄL på G. Hoppas mensen slutar tills dess. Någon av er som blött länge efter provera??
    Jag blödde som en vanlig mens, men har dock hört att man kan ha en längre mens. men vet inget mer om det.
  • fröken m
    lerumstessan skrev 2010-04-11 14:49:14 följande:
    Nu är min pergokur uppäten sedan igår. Känner ingenting och det konstiga är att jag har fortfarande mens......i 10 dagar har det hållit på nu! Nu ska man väl vämta på ÄL??? På tisdag ska jag till gyn och göra VUL för att kolla om det är ÄL på G. Hoppas mensen slutar tills dess. Någon av er som blött länge efter provera??
    Det är exakt samma för mig, den enda skillnaden är att jag inte ätit Provera. Blöder fortfarande lite och ska på vul på tisdag.
    Följas åt?
  • All American Mom

Snart börjar min behandling av PCOS med Provera tabletter... för att kicka igång min mens (har inte haft den sen förra augusti)... har fått diagnosen i veckan...

Am/Sv kvinna boende i Buffalo, NY, USA
  • lerumstessan
    fröken m skrev 2010-04-11 19:42:11 följande:
    Det är exakt samma för mig, den enda skillnaden är att jag inte ätit Provera. Blöder fortfarande lite och ska på vul på tisdag. Följas åt?
    Absolut, vad spännande! Lycka till till oss då {#lang_emotions_laughing}
    ~¤~Ally 090617~¤~
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...