Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Åh idag är jag så glad så glad.
Igår när jag skulle på vul skulle jag till en ny läkare, jag är inte så förtjust i att byta hela tiden, men det visade sej att jag skulle få träffa världens gulligaste läkare.
Nu har jag fått tillbaka hoppet om att detta ska lyckas.
Onödig info för er kanske men jag var bara tvungen att få nämna det.
Jag hade ägglossning på G så nu är det bara att sätta igång myset =)
Hur går det för er?
vart är alla ni andra som följt tråden???
jag behöver hjälp med mina frågor som jag skrivit tidigare.....
ngn??
Fröken M, skoj, hoppas det tar sig =)
håller tummarna för dig
Var på vul i måndags efter min andra kur med pergotime (denna gång dubbel dos) . Mina ägga hade inte växt så det fungerade inte heller denna gång. Har dessutom fått en cysta.
Vet ej vad som kommer hända nu. Jag fick ta fler blodprover. Och nu ska jag vänta på mens och ringa första mensdagen..
Känns så hopplöst! =(
MiHijo: Låter konstigt det där. Vet ej hur det kan fungera så... Du får nog kolla med din läkare.
Lerumstessan: Jag hade också riktigt lång mens. ca 2 veckor, första veckan mer ljusbrunt sista veckan mer ordentlig mens.
Ja ja hon sa i alla fall att jag KAN ju få ÄL och jag citerar "ni får gärna vara tillsammans".....ok så det är väl så vi får göra.....
MiHijo: Jag håller tummarna för dig att din man ändrar sig och att det sex ni hade bidrar till en knodd.. =) Låter ju konstigt att man kan få ÄL så sent men det är ju bra i alla fall.
lerumstessan: Så du har också fått en cysta... sa din läkare vad man ska göra åt saken? Låter man det vara så länge den inte växer eller hur funkar det?
Hoppas att du får ÄL!
Är det någon som vet vad nästa steg kan bli när inte pergotime fungerar? Känner mig jättedeppig då det inte funkat för mig...