• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • MiHijo

Men var det inte du som sade att du hade tre ägg eller???

MEN ett STORT GRATTIS!

bollanmollan skrev 2010-05-08 18:02:18 följande:
    trippel. vi började försöka direkt efter vår son kom för 16 månader sen men började med pergo vid årsskiftet, tror detta var nr 3 eller 4 .
  • MiHijo

Det är inte så lätt att skicka i hans familj. Dom kommer ju inte ens glädjas åt det sen heller typ.

Tyvärr så har jag gjrot slut med gubben, men vi ska prata ikväll när han slutat jobba.
    Förstår han inte nu så skiter jag i det.

återkommer in hit när jag mår bättre. men kikar säkert in så det inte blir allt för mkt att läsa.

Yarrow skrev 2010-05-07 18:50:11 följande:
    MiHijo- Vilken kobbig situation. Jag förstår att du tänker som du gör faktiskt och att sedan veta att man kanske inte kan bli gravid på naturlig väg gör ju inte känslorna bättre. Jag tycker att du gör rätt i att ta en paus. Se till att ha en skön vår och sommar i stället med din karl. Rå om varandra och gör roliga saker tillsammans och strunta i hans familj. Sedan tror jag det kommer kännas mycket bättre med ett nytt försök i höst! *mångakramar*
  • bubbel
    bubbel skrev 2010-05-08 08:04:56 följande:
    Hej alla!Nu har jag fått min mens!! Har ätit provera i 10 dgr och på dag 11 kom den.Så nu väntar jag på dag 5 då jag ska börja äta pergotime.Min gyn sa att ÄL ska komma på dag 21 men jag har läst runt lite att det kan va väldigt olika... När har ni fått ÄL efter en provera-kur?
    puffar mitt inlägg lite...
  • Yarrow
    MiHijo skrev 2010-05-08 19:58:09 följande:
    Det är inte så lätt att skicka i hans familj. Dom kommer ju inte ens glädjas åt det sen heller typ. Tyvärr så har jag gjrot slut med gubben, men vi ska prata ikväll när han slutat jobba. Förstår han inte nu så skiter jag i det. återkommer in hit när jag mår bättre. men kikar säkert in så det inte blir allt för mkt att läsa.
    Va tråkigt. Vi skänker dig en tanke härifrån!
  • annakohler

ett ägg är nog alltid något då hjälper det lite grann i alla fall men jag vet inte alls hur många jag har för jag har inte fått göra något VUL alls så jag kan ha fler än 1 men vet inget

• MiHijo

Trots det är slut mellan mig och gubben så testar jag med ÄL test, men fan ingen ÄL ännu. Blir knäpp på denna skiten.

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-09 15:03:49 följande:
    Trots det är slut mellan mig och gubben så testar jag med ÄL test, men fan ingen ÄL ännu. Blir knäpp på denna skiten.
    men vad tråkigt att det är slut med dig o gubben varför blev det så
  • bollanmollan
    MiHijo skrev 2010-05-09 15:03:49 följande:
    usch vad jobbigt.
  • MiHijo

Ja det är jobbigt..men inget att deppa ner sig för. För vem vet, det kan ju bli vi igen om det bara funkar med hans familj.

bollanmollan skrev 2010-05-09 15:19:48 följande:
    usch vad jobbigt.
    annakohler skrev 2010-05-09 15:15:22 följande:
    men vad tråkigt att det är slut med dig o gubben varför blev det så
    Läs tidigare inlägg, som var rätt långt.

Idag är jag förresten på dag 15, men ingen ÄL ännu. Men dock inte molande värk i äggstocken på högra sidan, ska göra ett ÄL test sen vid kvart över tre i eftermiddag. Så får se om de kanske  är lite på G....men hoppas inte som vanligt :(

Och egentligen spelar det ju ingen roll eftersom jag inte har ngn gubbe, men vi får la se ;)
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...