• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • Yarrow

MiHijo- Vilken kobbig situation. Jag förstår att du tänker som du gör faktiskt och att sedan veta att man kanske inte kan bli gravid på naturlig väg gör ju inte känslorna bättre.
    Jag tycker att du gör rätt i att ta en paus. Se till att ha en skön vår och sommar i stället med din karl. Rå om varandra och gör roliga saker tillsammans och strunta i hans familj. Sedan tror jag det kommer kännas mycket bättre med ett nytt försök i höst!

*mångakramar*

• bubbel

Hej alla!
    Nu har jag fått min mens!! Har ätit provera i 10 dgr och på dag 11 kom den.
    Så nu väntar jag på dag 5 då jag ska börja äta pergotime.
    Min gyn sa att ÄL ska komma på dag 21 men jag har läst runt lite att det kan va väldigt olika... När har ni fått ÄL efter en provera-kur?

• bollanmollan

Vill bara berätta att jag fick plus i torsdags, så nu önskar jag att allt går bra och den lilla stannar och att ni alla får plus snart.

• LillaMy3
    bollanmollan skrev 2010-05-08 08:24:39 följande:
    Vill bara berätta att jag fick plus i torsdags, så nu önskar jag att allt går bra och den lilla stannar och att ni alla får plus snart.
    HURRA Men det har jag redan sagt Men HURRA igen!!!
  • annakohler

mina ägglossningsstickor fungerade knappt idag...ska ha ÄL 12maj kontroll rutan visade ett streck som var nästintill osynligt o sen testrutan visade med svagt men inte så

• Yarrow
    bollanmollan skrev 2010-05-08 08:24:39 följande:
    Grattis! =)
    bubbel skrev 2010-05-08 08:04:56 följande:
    Hej alla! Nu har jag fått min mens!! Har ätit provera i 10 dgr och på dag 11 kom den. Så nu väntar jag på dag 5 då jag ska börja äta pergotime. Min gyn sa att ÄL ska komma på dag 21 men jag har läst runt lite att det kan va väldigt olika... När har ni fått ÄL efter en provera-kur?
    För mig har den visat positivt allt mellan dag 18 och dag 21.
  • bollanmollan
    LillaMy3 skrev 2010-05-08 10:33:30 följande:
    HURRA Men det har jag redan sagt Men HURRA igen!!!
    Tackar, tackar
  • gryn

Grattis vilket pergo försök var det oh var det en dubbel

• bollanmollan

trippel. vi började försöka direkt efter vår son kom för 16 månader sen men började med pergo vid årsskiftet, tror detta var nr 3 eller 4 .

• annakohler

nu önskar jag mig med ett plus o er andra...
    har ni vart med om äl test som inte fungerar hur gick ni vidare

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...