• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • annakohler

gyn ringde vid 15.00 och dem sa att det med mina konstiga sparsamma blödningar kan vara ett tecken på något annat än mens..dem vill att jag tar ett test imorgon bitti...får väl se vad det visar

• MiHijo

Lagt upp en bild i mitt bildgalleri idag på mitt ÄL test. bilden är tagen med mobilen så inte världens bästa bild.

men syns iaf :D kan ni kolla..

• bubbel

hej tjejer!
    imorgon ska jag börja med Pergotime. Läste nånstans ett tips om att ta dom innan man går och lägger sig för att inte känna så mycket av dom värsta biverkningarna...

Hur har ni andra gjort?

• bollanmollan
    bubbel skrev 2010-05-10 21:20:27 följande:
    hej tjejer! imorgon ska jag börja med Pergotime. Läste nånstans ett tips om att ta dom innan man går och lägger sig för att inte känna så mycket av dom värsta biverkningarna... Hur har ni andra gjort?
    Jag har tagit dom sent på dagen, brukar sova bort min huvudvärk då.
    Lycka till!!!
  • annakohler

jag tog dem på morgonen hihi det ångrar jag otroligt biverkningarna kom i samband med kvällen hade extremt svårt o sova...sedan hade jag humörsvägningar..hahaha

så jag ska ändra taktik nästa gång att ta dem på kvällen innan läggdags..så det var ett bra tips...

• Yarrow

Jag hade bara biverkningar på första kuren, va sjuuuukt trött. Men jag har alltid tagit tabletterna på morgonen och de två sista gångerna har det inte varit några biverkningar alls.

BIM idag, ingen mens i sikte. Sista omgången nu...

• bollanmollan
    Yarrow skrev 2010-05-11 09:40:27 följande:
    Jag hade bara biverkningar på första kuren, va sjuuuukt trött. Men jag har alltid tagit tabletterna på morgonen och de två sista gångerna har det inte varit några biverkningar alls. BIM idag, ingen mens i sikte. Sista omgången nu...
    har du testat?
  • Yarrow
    bollanmollan skrev 2010-05-11 09:45:24 följande:
    har du testat?
    Nej, jag har inte gjort det den här gången eftersom jag förra månaden råkade på 2 spöktest (eller möjligen ett tidigt missfall). Provade på med testlagrets och med CB så vi va ju rätt säkra på att jag va gravid, därför orkar jag inte hoppas den här gången.

Det är sista gången med pergotime så vi tar det lite som det kommer. Men om inte mensen dykt upp tills i morgon kanske jag inte kan hålla mig..
  • annakohler

vi håller tummarna för många plus i Maj/juni här i tråden...för lite fler pluss ska man väl kunna få i tråden vi är trots allt många som äter pergotime..

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...