Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
jag ska få ersättning för mina äl stickor som inte fungerade företaget ska skicka 5 stavar istället...är nöjd med dem testerna men är första gången jag råkat ut för att dem inte fungerar
vilka tester är det???
dem finns på www.graviditetstester.com företaget heter williams trading AB men mer vet jag inte
eftersom detta är en tråd för oss som äter pergotime så vill jag hööra med er har ni någonsin blödigt vid Äl?? efter att jag upptäckte blödningen för ca 5-10minuter sedan så har jag fått ont i äggstockarna vad är det för fel
ska kolla upp det igen, vänta lite...
MSN??
niomanader.se/content.asp
Där kan du kolla... kommer du inte in på just det om TECKEN PÅ ÄL så står det så till vänster. där står det.
tack...,man blir lite fundersam o smått chockad då det blir så för första gången vid ÄL
ja jag ska försöka få till det ikväll haha...
men jag testade clearblues egna ägglossningsuträknare enligt den har jag redan haft ÄL?? hade jag den då vid 4maj fattar ingenting