• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-10 12:34:34 följande:
    ok, du borde kanske kolla upp det då så du får reda på vad det kan vara. du kan nog inte testa förrän om ca två veckor iaf.
    okej men jag har lämnat ett meddelande till gyn mottagningen så jag inväntar deras samtal....
  • MiHijo

okej, hoppas dom ringer upp snart då! har inte jag haft ngn ÄL under hela veckan så ska jag med ringa nästa vecka på måndag. för jag tnker ju då inte vänta hur länge som helst. dom får banne me kolla upp detta alltså.

• annakohler

www.libresse.se kan du registrera dig så kan du göra uträkning där med....den stämde mer in på mig

den ger en besked vilka dagar man kan ha PMS haha

• MiHijo

ok, ska kolla... kostar de ngt att vara medlem?

• MiHijo

orkar inte bli medlem...

måste nog kila från datorn nu och fortsätta lite hemma. ska skriva en bokrecension :(

• annakohler

kolla i mitt galleri (starka bilder) finns två foton på hur svullen min mage är

• MiHijo

nu har jag sett bilderna på din mage. är du jättesmal sen tidigare eller lite hull typ? ;)
    men det ser ut som en gravid mage, vem vet du kanske har gått längre än du anat???

annakohler skrev 2010-05-10 13:07:43 följande:
    kolla i mitt galleri (starka bilder) finns två foton på hur svullen min mage är
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-10 13:34:27 följande:
    nu har jag sett bilderna på din mage. är du jättesmal sen tidigare eller lite hull typ? ;)men det ser ut som en gravid mage, vem vet du kanske har gått längre än du anat???
    den är väldigt liten annars så därför reagerar jag hihihi
    men jag köpte ett rfsu testa tidigt idag..ska ta det imorgon
  • MiHijo

Gjorde nu ett ÄL test, lite starkare än igår. Så förhoppningsvis är det kanske på G, annars blir jag såååå besviken om jag ska behöva vänta lika länge som sist.

Och denna gången ska jag inte heller glömma av att gå o ta blodprov på dag 21. Glömde det sist så dom visste ju inte om dom behövde höja till trippel dos.

aja återstår att se denna gången.

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...