Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
okej, hoppas dom ringer upp snart då! har inte jag haft ngn ÄL under hela veckan så ska jag med ringa nästa vecka på måndag. för jag tnker ju då inte vänta hur länge som helst. dom får banne me kolla upp detta alltså.
på www.libresse.se kan du registrera dig så kan du göra uträkning där med....den stämde mer in på mig
den ger en besked vilka dagar man kan ha PMS haha
ok, ska kolla... kostar de ngt att vara medlem?
orkar inte bli medlem...
måste nog kila från datorn nu och fortsätta lite hemma. ska skriva en bokrecension :(
kolla i mitt galleri (starka bilder) finns två foton på hur svullen min mage är
nu har jag sett bilderna på din mage. är du jättesmal sen tidigare eller lite hull typ? ;)
men det ser ut som en gravid mage, vem vet du kanske har gått längre än du anat???
ok, lycka till imorrn!
Gjorde nu ett ÄL test, lite starkare än igår. Så förhoppningsvis är det kanske på G, annars blir jag såååå besviken om jag ska behöva vänta lika länge som sist.
Och denna gången ska jag inte heller glömma av att gå o ta blodprov på dag 21. Glömde det sist så dom visste ju inte om dom behövde höja till trippel dos.
aja återstår att se denna gången.