Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Testade oxå clearblues test nu, haha där står det att jag missat med fyra dagar. jag har testat i snart en vecka och det har inte gett ngt utslag. Men när det börjar stiga på mina längre fram om jag får ngn ÄL så testar jag alltid med CB oxå. För att fastställa att det är ÄL.
haha ja underligt..
Kollar du denna sidan tex www.niomanader.se/raknaUtAL.asp så visar det att jag ska ha blivit befruktad IDAG! HAHA!
här är lite olika ägglossningsräknare. www.babyvarlden.se/Verktyg/Agglossningsutraknare/
och enligt denna på mig så står det såhär:
ok.....ja man blir helt knäpp, för dom visar olika allihopa.
jag haqr lite små molande värk i magen, men ÄL test ska jag göra sen vid lite över tre tiden.
förhoppningsvis så kanske det är ÄL som börjar komma.....vi får se om jag får ondare. sist hade jag ju sååååå jävla ont att jag höll på att svimma, låg i soffan och kändes so jag hade spyor uppe i halsen. den dagen var inte rolig. men hade lite sådär molande värk två dagar innan och tredje dagen var hemsk. men lyckades ha sex då men då blev det inget.
så får se denna gången när ÄL kommer. sist var det 60 dagar efter pego kuren.
kollade ditt bildgalleri. skumt de där alltså. på den 4 maj så var det ju till och med starkare. du hade kanske ÄL då?! men inte känt av det.
och sen om man blir gravid kan man ju oxå få en liten blödning. så du kanske har blivit gravid isf?
så här blev mina datum:
din fertila period är : 09.05.2010-14.05.2010
Ägglossning sker: 12.05.2010
beräknad förlossning: 02.02.2011
men jag känner knappt något,,
efter den lilla blödning jag upptäckte vid toa besöket så hugger det till ibland i höger sida (äggstock)
ok, vad visar ditt ÄL test idag då?
kan ju varit så att du blivit gravid.