• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • annakohler

har inga för utav mina 7 funkade bara 2 men jag tog ett igår kväll och det visade svagt på båda strecken...

kan min senaste mens 28 april vart en nidblödning för då är jag i v2 så det är för tidigt

• MiHijo

var det mkt blödning du hade??? eller typ lite och hur länge?

• annakohler

den som jag fick den 28april var knappt synlig behövde inte annat än binda men använde tampong på kvällarna..sen lördag morgon 1maj var den borta o kom lite som brunaktigt på kvällen samma den 2maj så jag hade en lite mer sparsamblödning

• MiHijo

Kanske är så att du har blivit gravid då, så var det för mig med mitt första barn. Så håller tummarna för dig/er!

• annakohler

jag med...men blödningen idag kan jag inte riktigt förklara den försvann på 5min har synts till mer

• annakohler

enligt FL:s uträknare så är man inte riktigt gravid ännu när man är i v2...vilka graviditetstester kan man kan använda?

Clearblue
    Preg
    Apoteket
    Rfsu

vilket är bäst

• MiHijo

SKUMT! men hade jag varit du, om du får ont mer i magen å mer blödningar så hade jag åkt in te sjukhuset och kollat upp det.

• annakohler

okej ska se ifall jag finner ett bra test idag...
    blödningen nu syns endast till då jag torkar mig inte mer...ont i magen det har jag från o till..när jag står upp så känns den tung

• MiHijo

ok, du borde kanske kolla upp det då så du får reda på vad det kan vara. du kan nog inte testa förrän om ca två veckor iaf.

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...