Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Nu har jag ätit två proverakurer utan att få mens. Har fått pergo utskrivet också så funderra nu på att ta det... Jag vet att slemhinnan kanske är dålig, men hoppas ju att kanske mensen kommer igång om inte annat. Nån som har gjort så här i denna tråd??
Hej igen alla!
Nu är jag tillbaka igen efter ett litet FL uppehåll, höll faktiskt på att bli galen av allt jag läste här. Haha.
MiHijo- Va tråkigt att du ger upp :(
Hej igen allesammans!
Nu är det såhär....sist jag nu fick mensen när jag skrev här så var det ca en vecka med mensen.
Nu har jag åkt på en jäkla smärta och äter tramadol för smärtan, men nu te en annan sak, jag har BIM den 24 augusti. Testade med ÄL den 13, 14 och IDAG! OCh det har gett starkt utslag varje dag, tänkte köra och testa nu ett par dagar till i rad.
Men kan tramadol ge utslag på ÄL stickorna??????
Eller är jag gravid???
Får inte ihop ngt just nu......Har nämligen INTE alls känt av att jag haft ÄL isf, och det brukar jag alltid göra annars.
Men däremot har jag mått illa ett par dagar, morgon och kväll, men inget annat...
Vad tror ni tjejer???
Jag har som sagt gjort fem ÄL test på raken nu, sista gjorde jag igår. Frågade lite frågor till testlagret och skicka bilder på alla test, dom bad mig föra ett gravtest.
Köpte mig igår ett gravtest och gjorde på jobbet vid 22 tiden igår när jag jobbade natt. OCH det var positivt, men det förklarar inte blödningen jag hade den 28de mars...
ska in te sjukhuset ikväll tänkte jag å se hur långt gånget detta verkligen är.....för ngt stämmer inte!