Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Jag kan bara berätta för hur det var med mig, har ju inte läst hela din historia.
När jag började med provera blödde jag lite innan sista tabletten också. Trodde samma som dig att min egna mens kommit igång men 3e dagen efter sistaq tabletten kom den igång ordentligt innan var det mest en liten liten blödning nästan liknande blodiga flytningar..
Min gyn sa till mig att äter man provera får man mens 1-5 dagar efter olika från person till person, jag får den alltid på 3e dagen efter slut =)
Pregotime är nog vanligast..tror jag... =)
testade neg igen...
Kanske hade jag äl på dag 21 istället? och de var de jag kände...
Aja känns så hopplöst, mitt humör är verkligen inte på topp heller... usch hoppas på plus eller att mensen kommer...
Hur går det för er andra som kör med prego eller provera?
Ni som kört med preotime vilket försök kom plusset på? =)
Idag har jag BIM, men vet dock inte om jag haft ngn ÄL ännu, men ingen mens heller så testar om en vecka tänkte jag.
OUPS, nu är jag ute och cyklar lite :D
Har BIM imorgon, men ingen mens i sikte ännu iaf. Får se om det kommer ngn mens imorgon.
Hoppas inte....
ni som äter pergo, har ni fått olika biverkningar från gång till gång?
Första kuren jag åt kände jag ingenting... men nu!!
jag orkar inte sova, är helt depp och gråtfärdig hela tiden...
Hur har det varit för er?
Hej tjejer!
Som ni vet så sade jag att ag inte fick äta pergotime mer bara för att jag inte fick någon ÄL. Men idag har det gett utslag. Testade inte igår och inte i förgår bara för att jag jobbade natt.
Men hade lite molande mensvärk igår och även idag. Och idag har det gett utslag. Men brukar ha skitont i magen när själva ägget lossnar så hoppas nu inte jag haft ÄL redan bara. Men tror det kommer imorgon...
Eller vad tror ni? Är ju på dag 32 idag!!!!!!!!!
Kommer en bild med så får ni se. Där är två ÄL test bredvid varandra. Men jag blev chockad bara så tog två på samma urin, har även tagit ett nyss och det är oxå jätte stark.