Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....

Jo men eftersom jag nu inte testat på två dagar innan detta idag så vet jag ju inte o jag har haft det redan. kan ju vara starkt några dagar efteråt oxå.
åja, ska in å sexa ikväll :D
bara hoppas det blir ngt denna gången...
LillaMy3: Håller tummarna för dig sdå får du hålla tummarna för mig.
Spännande...... men sist jag hade ÄL så hade jag så äckligt ont att jag lås i soffan hela dagen och kunde inte röra mig typ och höll på att spy. men så känns det inte nu, bara molande mensvärk typ. men kanske blir mer imorgon när ägget släpper....?
Kikar in o undrar om någon ätit provera och inte fått mens alls? Hur har ni fått göra då -ta en kur till?
MiHijo: solklart positivt - sexa på
. Tror inte det är så starkt dagen efter, utan du har nog tagit testet i precis rätt tid och ÄL äger nog rum inom 12-36 timmar
.
fick blödning 16 dagar efter proverastart. det kan ta tid
Fick blödning 6 dgr efter första provera kuren... nu efter andra kuren har jag inte fått mensen än, o idag är det 10 dgr sen det sista pillret... kommer mensen senare eller hade jag nån sorts mens under tiden jag åt sista kuren då jag fick bruna flytningar o en blodklump... vet inte.... det visar sig... ska kontakta KK efter semestern, de måste göra nån utredning på mig, tror inte jag har ÄL nämligen =/
Men det kan ta tid att få mens efter provera.... annars kontakta KK igen o fråga dem hur du ska göra....
Hade bara sex i söndags, har blivit lite knas här hemma igen så får väl se om det tar sig iaf.
Ehhh, tog test igår med och då var det också starkt men inte som bilden jag lade in här, Idag var testet på ena streckt knappt synligt...skumt återstår att se vad som händer nu.
LillaMy3: Tror du det tog sig för oss nu??? Ska bli spännande, såg att du skrev på dag 32 borde med funka utan. Men jag har oxå ätit pergotime, trippelkur.
Men som sagt, jag hade bara sex en dag och det var den dagen jag lade upp bilden här på ÄL testet.
Synd om det inte tar sig denna gången eftersom det var sista gången med pergotime nu på ½ år. Ska ju äta metformin nu, men fick sluta, mådde så dåligt utav dom, men ska fortsätta med dom snart igen, men 1 tablett per dag en öka upp te dom tre ja ska äta om dagen.