Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-02-23 10:42:01 följande:
    Hmm är det samma lilarandiga tro?
    Denna är det;
    sommaren 2010_9070.JPG
    Jaha, nej det är inte den. Jag menade den jag fick av er med en "medalj/rosett" på. 
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-02-23 11:46:14 följande:
    Det är helt underbart skönt i solen...

har vart ute en sväng på BVC.. ska luncha nu och seden blir det nog ut igen..
    Ja, nu har vi tagit en 45 min promenad. Najs! Synd bara att Lea inte ville sova längre än en halvtimme. Vad hände med de långa sovpassen?
  • Duntoffla
    Pepper79 skrev 2011-02-23 13:02:14 följande:
    Nu är det rätt så bra. Elliott har varit rätt så hostig ett tag, men det har nästan helt försvunnit nu. Läste att Lea är hostig
    Skönt att det är borta nästan på Elliott. Här är det segt. Hon hostar inte så mycket dagtid men på kvällarna hostar hon och kräks slem Vad ska man göra för att det ska gå bort? Segdraget...
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-02-23 13:16:32 följande:
    Hellu girls!!

Jag har såååååååååå tråkigt alltså!! Finns liksom ingenting att göra här och inga vänner har man här heller, blöööö!!

Funderar på lite hopping men borde gå och posta paket istället

Tofflan: Hon e bedååååårande söt din lilla alltså!! Hjärta
    Hej tjejen!

Kul att se dig här

Flytta tillbaka till Sthlm

Tack detsamma!
    RååSa BuBBlan skrev 2011-02-23 13:17:57 följande:
    Suits rules  

Bubblis har faktiskt precis slutat med dem, hon växte ur sina sista två strax innan jul *saknar*
     Ja, du och Smultron måste ju ha/ha haft största suitsgarderoben

Noel växte ur sina sista i somras/höstas. har ju mest använt dem som pyjamas då han inte har dem på dagis.
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-23 13:42:04 följande:

Hallå tjejer!

Jag är verkligen urusel på att vabba,... Fy vilken tråkig sysselsättning alltså! BLÄ!

Trodde T var på bättreingsvägen då tempen visade 37,6 i fm men efter en middagslur är vi uppe på 38,8 igen... Får nog snällt bli hemma även i morgon

Hej hej

Ja, jag med. Krya på sig till T !
    RååSa BuBBlan skrev 2011-02-23 13:47:40 följande:
    Ja skulle jag kunna så skulle jag flytta tbax i morrn, men är ju fast i huseländet

Jo Bubblis suits va några stycken Drömmer
    Några? Typ 100 ?

hur går det med huset? Får ni någon ordning på det? 
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-23 13:57:48 följande:
    Tack! Typiskt att de blev denna veckan då den andra tjejen är bortrest plus att vi skulle skriva mina ya anställningspapper och diskutera nya lönen... BAD timing!
    Det är aldrig bra timing  

Vad ska du börja för nytt jobb? 
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-02-23 14:01:39 följande:
    Nä alltså det är ju som det är med huset.. Kommer kosta mååååånga kronor till att få fason på det och sälja det i de här skicket går ju liksom inte, Bella blir mobbad och utfryst i skolan, pengarna är typ slut, gubben aldrig hemma, skaffa vänner här går verkligen inte för folk här verkar gå åt andra hållet när man kommer.. Nä den här flytten önskar jag vi aldrig genomfört!
    Hjärta Åh gumman! Kan du inte komma till Sthlm en dag eller två och få lite miljöombyte? Du får gärna bo här. Promenera med småknattarna och tänka på annat.
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-23 14:13:18 följande:
    FY så tufft! Men finns det ingen försäkring som täcker detta?? Är ju solklart dålda fel ni råkat ut för. Eller vad säjer dom som kan?
    Duntoffla skrev 2011-02-23 14:02:00 följande:
    Det är aldrig bra timing  

Vad ska du börja för nytt jobb? 
    Jag började nytt i november Men nu ska vi skriva nya papper för dom vill att jag stannar
     Ja, jag tänkte väl det. Har för mig att du hade något nytt. Kul att du får stanna. grattis, bra jobbat!
  • Duntoffla
    Lalalong- Åh coola brallor på Klara. Superfin tjej!

Fick idag lite mer post

Underbara lila Katvigmössor  från Funkybaby. Tyvärr den till Lea i fel storlek *jobbigt* Noel älskar redan sin lila.

Sen fina plagg från TjollaHjärta och en fin Katvig velourjacka från T

*julafton idag också* 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17