Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-02-25 11:26:33 följande:
    härligt

eftersom jag vet att alla här är väldigt förtjusta i HelluDitty så vill jag förrutom liljans "varning" om katte n på lindex igår även varna för Hm' trosor med katten på, i 5p.och me guldglitter Cool 
    Dom är väldigt irreterande tydligen och endast dom det funkar att kissa på sig i...  
    Stackars Katten som blir nerkissad Här blev det inköp av Katten hårspännen, snoddar och rosalila nagellack. Gissa om Noel var överlycklig. I dag sa han " Tur att du köpte Hello Kitty nagellack till mig". Du är en snäll mamma och sen fick jag en stor kram och pussHjärta *blöt i ögonen*
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-02-25 11:36:57 följande:
    Hjärta
    Duntoffla skrev 2011-02-25 11:31:30 följande:
     Var på väg att köpa den igår men skulle vilja ha den grön/blå till Noel
    ja, men grön/blå kan man ju köpa någon annan gång
    Jo visst men Noel bara skakade på huvudet när jag visade bilden på tröjan. Inte poppis alls!
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-02-25 11:46:14 följande:

okey, dit har vi inte kommit än...

han vill dock gärna ha kläder med star stjärna på dvs NS kläder/tröjor och mössor och sedan sedan rockefella stuprör. dem väljer han om han får välja mellan dem och ett par NS Mer än så är det inte.. jag har mest (ALL) makt än så länge över kläderna..

Noel börjar bli så mer och mer. Jag skulle iofs kunna köpa den utan att fråga (det gör jag ju oftast) men ibland vägrar han kläder. Som Safariprintet. Popcorn föll, inte helt otippat i smaken. Nu ska jag bara fundera på om jag tycker den är värd 300 spänn.

Nu ska vi baka medan lillasyster sover.

CU 
  • Duntoffla
    Maliten skrev 2011-02-25 12:27:48 följande:
    Vet inte om vi träffats Duntoffla... I våras var jag inte iväg men i höstas som sagt. Och våren 2009 och hösten 2009 var jag iväg. Har lite dålig koll på vilka ni är eftersom jag varit borta från familjeliv något år. Men de som jag åkt på salgen tillsammans med känner jag ju igen Inte dåligt det!
    Vi har kanske sprungit på varann. var både vår och höst 2009.

Välkommen hit i alla fall!  
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2011-02-25 16:18:59 följande:
    Hej tjejer,

Länge sen jag kikade in nu.
    Både lön och årsbonus in på kontot idag så jag känner att det vore fel att inte shoppa lite..
    Sugen på en dunjacka från hummel. Någon som vet hur de är i strl?

Vilka har fått in nyheter från molo?
    Hej hej

Najs med bonus Guld i mun 

LLM men tydligen skulle Babyshop också vara på g med dem.
    Kristyr skrev 2011-02-25 16:22:10 följande:
    nix. funkar inte med två barn och vagn gissar jag.. får ta en sväng dit i morgon (om jag orkar....)
    Nej fy farao, ingen hit!

• Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-02-25 16:30:57 följande:
    dunis> fick fyndoverallen idag.. Det var ju fri frakt som dessutom var rek.

förövrigt sista gånger jag hämtade paket där, byter utlämningsställe på måndag...
    Var den fin?

Vad? Flyttar du?

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-02-25 16:51:05 följande:
    hehe kollade nyss igenom min "bebis som kanske kommer inom 4 år låda" och guud så mycket fint bebis har visst redan 16 suits, 6 bodysar, 4 filtar 3 par byxor, 5 hjälmisar osv Drömmer

men åh så fina dom små suitsen är <3 massa gamla godbitar med som är helt nya
    Haha... mer välklädd bebis kommer inte finnas
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-02-25 19:14:45 följande:
    *sitter och mumsar Polly* Tungan ute

Ska ta mig en härlig ansiktsmask sen tror jag åxå Drömmer

Tack igen sötaste Petra och Cajsa *värmde ett halvslitet Annahjärta* Hjärta
     Vassegod!

Vilket fint litet "kärleksbrev"! Håller med dig i mycket. Denna tråd är underbar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17