Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God eftermiddag!

Vad händer här? Något kul?

Idag var det ännu mer paket i lådan Tyst Brevis måste ju tycka jag är rubbad.  

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-02-24 16:18:56 följande:
    Min förra postis sa att jag var värst i hans distriktDrömmer Sen flyttade vi men så gjorde Posten om sina turer och vips så var jag visst värst för samma postis igen
    *Asg*

Det är samma sak när jag köper frimärken i vår affär. De måste ju undra vad jag sysslar med. "10 häften tack"  var och varannan vecka.
    Kristyr skrev 2011-02-24 16:30:49 följande:

Ibland är det pinsamt att stöta på postis...
     Jag har tack och lov aldrig träffat denne då vi har brevlådan vid stora vägen och inte vid huset. Så jag är en anonym dåre
  • Duntoffla
    Smultron- Tack för fin mössa idag! Hjärta

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om Molos Popcorn. Så coolafula så att de är snygga.  Tyckte den suiten med gröna kantbandet såg fin ut
  • Duntoffla

Är det någon som vet om Popcornprintet från Molo kommer som helt print på någon T-shirt? Ser att den finns med grå baksida men funderar på om helprint skulle vara finare. Noel blev lyrisk när han såg printet

Fnular även om de gröna kantbanden på "pojksuiten" är illig/neonig eller snygg grön. Någon som sett dem mer IRL?

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-24 22:13:58 följande:
    Fanns väl i helprint på nån dansk sida tror jag så det är ju mycket möjligt att det kommer hit också
    Hade grå kantband
    OK. Då kanske det kommer. Gillar iofs de röda kantbanden. Helprint med rött hade varit snyggt. Även i suit. Är det bara LLM som fått in än?
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-24 22:20:02 följande:
    Ja, hade med velat ha med röda kanter, är inte så förtjust i grått.
    Tror bara LLM har fått in, har inte sett nån annanstans i alla fall
    Grått kan vara fint men är ofta lite tråkigt på barn tycker jag. Hade iofs en fin kombo när Noel var lite med Molos gamla gråsvarta print med rosa och gröna stars och sen VV grå velourbrallor till. Men jag köper inte längre gråmelange (heter det så?) velour för de passar inte till så mycket. eller det ser ofta tråkigt ut. 
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-24 22:33:18 följande:
    Ja, den mörkare grå som är på det printet är mycket finare än ljusare
    Jepp!

Nä, nu ska jag strax knoppa.

Go natt tjejer! 
  • Duntoffla

God morgon!

Lea bjöd på ännu en helnatt utan kvällsmål och mitt i natten-mål. Jag är tacksam så länge det varar

Fick igår hem lite mer fint från FB och TS. När man köper beggat så inser man verkligen hur dyra nya plagg är. En T-shirt för 300 spänn känns saftigt även om jag köpt det någon gång och kommer säkerligen göra det igen. Men man får ju så mycket mer för samma pengar om det är beggat. Recycling är bra  

• Duntoffla
    movie skrev 2011-02-25 08:17:26 följande:
    Hej alla härliga dansk shoppare, längesen jag var här men har ju shopping förbud då alla pengar ska sparas till New York resan. Åker 30 april och det ska bli så skönt. Har dock kikat in i bt och drömt mig bort, vilka fina kläder och barn som alltid.
    Skulle behöva eran hjälp nu då svägerskan födde en liten flicka i går hemma på badrumsgolvet, tog väl ca 3 minuter. Hon hade magsjuka och mitt i en kräkning kände hon att barnet kom Jag är på jakt efter prästkragefilten vet någon var jag kan hitta en sån? Tack på förhand och hoppas ni alla mår fint
    NY låter härligt!

Men oj, vilken förlossning! Snacka om chock. Här finns filten

http://www.pilutta.se/molo-filtbr-neala-aop-daisys-p-685-c-119.aspx
  • Duntoffla
    Maliten skrev 2011-02-25 09:13:44 följande:
    God morgon i tråden!
    Spillevinken skulle få in t-shirt men vet inte om det är helprint.
    .
    Maliten skrev 2011-02-25 09:15:01 följande:
    Babyshop har fått in. Lägger upp idag eller på måndag
    .
    Maliten skrev 2011-02-25 09:24:54 följande:
    Jag bara hoppar in här i tråden och skriver utan att presentera mig!!
    Men några av er känner igen mig från salgen. Solouniko och Liljan och Loppan åkte i min bil på torsdagen i höstas (Och Harley förstås). Karmasus och Claudia (kan inte hennes nickname här på Familjeliv) har åkt med ett annat år. Även Flowerpower mama (som jag tror heter något annat nu). Och så har jag väl handlat av några av er! Både på T och FB. Smultron bla. Finfina tjejkläder efter hennes dotter . Looooovely!!
    ja så några av er borde känna igen mig. På salgen i höstas var jag hööööggravid och drog runt med en fällstol. Haha! Mogens gav mig fin rabatt när jag parkade mig i kassan
    Ha en trevlig helg nu alla danskshoppare!
    Har vi setts? Var iofs inte i höstas men våras och några gånger innan det.

Tack för tips om Popcorn!
    Kristyr skrev 2011-02-25 10:48:02 följande:
    dagens tips och shopping..

blå/röd katvig t-shirt för 141:- med gratis frakt
    Den är väl inte så vanlig, har nog inte sett den någonstans eller?

www.kokobello.se/klader-skickas-fraktfritt/tr...

inte min shop då...
     Var på väg att köpa den igår men skulle vilja ha den grön/blå till Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17