Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-12-06 18:33:59 följande:
    God kväll!

Idag har jag ägnat dagen åt att tala om för maken vad jag anser mig "behöva"..
    Max undrade vad vi pratade om varpå Stoffe frågade Max om mamma är en shopoholic??
    Max svarar: Näää mamma är ingen shopoholic-hon är en gottegris
    Hjärta
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-12-07 19:55:37 följande:
    God kväll!

Smultron- Fy vad hemskt! Livet är verkligen bara till låns

Stormis- Tack! För att du tänkte det jag redan dissat (i tron att det var tvärkört)... ang fläckarna. I löööve Vanish (fast det visste jag ju redan) La brallorna (såg sen att han så klart kluddat på fina gamla Katvigvelourbrallsen också) och jackan i blöt med gelen efter att jag gnuggat på fläckarna. Tvättade dem idag och det är några så plumpar på brallorna men strecken på dem och på jackan är borta. Vanish rular!
    vanish är grymt! {#emotions_dlg.flower}
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-12-08 18:49:55 följande:
    God kväll tjejer!

Nu är jag grymt shoppingsugen!!! Hoppas att det blir mycket rea just i kväll.

Sedan en ot fråga. Men ni är så duktiga sköterskor här Varför har man vita blodkroppar i urinen? Var till Svea i dag för att kolla henne, hon har ju varit onormalt trött länge. Först uteslöt de diabetes, men hon hade massa vita blodkroppar i urinen som nu skall odlas och inlämnas nytt i morgon. Sedan skall jag ringa vid lunch för att få provsvar och höra om jag måste söka akut för henne (beroende på vad proverna visar). Och så skickades det remiss för fler prover (bland annat borelia). Kanske skall tillägga att vi går till privat läkare. Men fy vad jag blev orolig.
    urinvägsinfektion en sak iaf..
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-12-08 21:38:07 följande:
    Jag har 92/98 till min tös som är ca 94 lång (visserligen finlemmad, med små händer) och jag hade inte kunnat ha större. Sen får jag inte på dem bra. Har jag fel stl? Har ju en MAT-overall så de ska ju passa perfekt ihop. Men jag får knappt över vantarna över overallen och när jag får det så glider de ändå fram. Å andra sidan har jag gjort få seriösa försök eftersom hon vägrar allt utom tunna stickade vantar.
    har mat vantarna under overallen då sitter de kvar.. har mat vantar till pop skaloverall eller till isbjörn overalll
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-12-09 09:51:36 följande:
    Gomorron!
    Såg ni nya fina bilprintet i bloggen igår?
    Ser ju faktiskt ut som en filt Tungan ute
    Förresten är det någon som vet vart den förra bilden på den somriga tjejprintet på filt tagit vägen, den med blommor och kolibrin? Har letat mig blå men inte hittat.Bor själv i Stockholm trakten men har tyvärr ingen aning, handlar alltid från webben.
    Vet dock att Vildänglar har lite Molo och Katvig bla.
    Ja, just det MatadorKids vid Mariatorget också.
    matador har ju stängt..
  • Kristyr

katvig från babyshop och oii..  sånna kläder som bara finns hos dem.. sedan får det bli mer katvig senare när det blir 40% eller mer

• Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-09 10:48:04 följande:
    Nä asså de är inte bleka men lite blekare än vad jag trodde de skulle vara. Men det kan ju vara för att det är så stora tryck också. Jag har bara tvättat våra 1 gång och jag tyckte inte att de blektes något direkt av tvätten.

Nä köp dem, de är fina iaf tycker jag Glad

Själv vill jag ju egentligen ha regnbågarna till oss vuxna men det har jag inte köpt ännu och de lär väl vara slut nu kan jag tro.
    åhh det är så härligt att sova i regnbågar...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17